מעל ל-4,500 אוהדי מכבי חיפה על פי הערכות כבר נחתו בפריז לקראת משחקה של מכבי חיפה מול פריז סן ז'רמן בליגת האלופות ביום שלישי. מחר אמורים להגיע עוד אלפים נוספים וההערכה היא שמעל 7,000 אוהדים ירוקים יגיעו לבירת צרפת.
מכבי חיפה קיבלה רק 1,650 כרטיסים למשחק, חלק מהאוהדים הצליחו לרכוש כרטיסים ליציעי פ.ס.ז', ומי שלא מצליח מנסה לקנות דרך ספסרים, כאשר המחיר עלול להגיע ל-1,200 אירו. "אני ועוד מאות אוהדים טסנו ללא כרטיס וננסה את מזלנו", מספר האוהד שילה שנחת בפריז, "הספסרים מפקיעים מחירים אבל אני חושב שיהיו אלפי אוהדים ירוקים ביציעים, יותר מהכמות שקיבלנו".
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
דור, אוהד נוסף, סיפר: "זאת חוויה גדולה להגיע לפריז, לאן שאתה לא הולך אתה שומע ישראלים ומרגיש בבית. אנחנו מבטיחים שישמעו אותנו היטב במשחק, אם היו נותנים לנו 10,000 כרטיסים היינו מביאים 10,000 אוהדים מישראל ללא ספק, פריז הקצו לנו קצת כרטיסים כי הם ראו איזה עוצמה יש לקהל שלנו".
אוהדי חיפה מתכננים צעדה גדולה ביום שלישי לכיוון האצטדיון, האוהדים מבטיחים מופע עידוד שלא היה בפריז שנים רבות וכוחות אבטחה ומשטרה רבים צפויים לאבטח את האוהדים הישראלים.
הקבוצה המריאה לצרפת ללא דניאל סונדגרן המגן שנפצע במשחק בק"ש ועבר בדיקת MRI. מתוצאותיה עלה, כי השחקן סובל מקרע מלא ברצועה הצדית בברכו. בהחלטת הצוות הרפואי השחקן יחל בשיקום ואמור לשוב לאימונים מלאים תוך 10-12 שבועות. מדובר במכה רצינית עבור מכבי חיפה.
פורסם לראשונה: 17:16, 23.10.22