בעלי בני יהודה ברק אברמוב שוקל לעזוב את המועדון בסיום העונה, וינצל את החודשים הקרובים על מנת לקבל החלטה סופית - כך גילה בשיחות סגורות בימים האחרונים.
אברמוב הגיע לבני יהודה לפני חמש שנים, הוביל אותה לשתי זכיות בגביע המדינה (2017, 2019), וגם עם ירידתה לליגה הלאומית בקיץ האחרון השקיע סכום גבוה מאוד של חמישה מיליון שקל - התקציב הגבוה ביותר בליגה הלאומית בשנים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב וכפיר אדרי
ברק אברמוב וכפיר אדרי
שוקל את המשך דרכו. אברמוב
(צילום: ראובן שוורץ)
אחרי פתיחת עונה גרועה, בני יהודה ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים שלה - בגביע המדינה את נס-ציונה ובליגה את הפועל עפולה ואתמול (שני) את הפועל רעננה, אבל עדיין ישנה מתיחות קשה בין אוהדי הקבוצה לבעלים.
בשיחות סגורות שניהל לאחרונה גילה אברמוב כי הוא שוקל בכובד ראש לעזוב בסיום העונה, בלי קשר לתוצאות הקבוצה, אבל יחליט סופית במהלך החודשים הקרובים.
2 צפייה בגלריה
איציק עזוז מניף את הגביע
איציק עזוז מניף את הגביע
שתי זכיות בחמש שנים. איציק עזוז מניף את הגביע
(צילום: ראובן שוורץ)
"מלבד מיץ' גולדהאר, יענקלה שחר ואלונה ברקת, אולי גם חוגג, ברק אברמוב הביא מהבית שלו את הסכומים הגבוהים ביותר העונה בכדורגל הישראלי, אבל הוא לא נהנה", אמר אחד מחבריו הקרובים. "הוא עשוי לעזוב בסיום העונה, אולי אפילו לקבוצה אחרת. כל קבוצה מלבד שלוש הגדולות תשמח לקבל בעלים שמשקיע סכומים גבוהים כאלו".