שוער הכדורגל הישראלי בוריס קליימן נעצר הלילה (בין שני לשלישי) ביוון ולפי דיווחים בתקשורת המקומית הוא נאשם באונס של קטינה, הטרדה מינית והחזקת סמים. וולוס הודיעה על שחרורו המיידי, מבלי לציין את הסיבה.
לפי דיווחים בתקשורת המקומית, המקרה התרחש לפנות בוקר בבר מקומי. במהלך הערב התקשרה נערה למשטרה והתלוננה כי השחקן תקף אותה מינית. השוטרים שהגיעו למקום מצאו סמים בחזקתו של השחקן, ועצרו אותו. טרם המקרה הכדורגלן התעמת עם כמה מחבריה של המתלוננת, שהינה קטינה.
3 צפייה בגלריה
בוריס קליימן
בוריס קליימן
עצור ביוון. קליימן
(צילום: INTIMEsports)
עוד דווח, כי קליימן בילה במקום עם חברו לקבוצה, ועל פי הנערה - תיירת בלגית ששהתה כאמור במקום עם חבריה - הוא ניגש אליה, והחל לגעת בה ולתפוס אותה "בחלקים שונים בגופה". לפי הדיווחים, המתלוננת טענה גם כי הכדורגלן הישראלי הפעיל עליה כוח ו"התעלל בה מינית".
הנערה פנתה לחבריה שככל הנראה לא הבחינו במתרחש בזמן אמת. בתגובה, הם תקפו את השחקן ובמקום פרצה מהומה. המשטרה שהגיעה למקום עצרה שישה בני אדם, ביניהם השחקן עצמו וחבריה של הנערה, שכולם שוחררו מלבד אחד מהם - שבחזקתו נמצאה סכין. בהמשך הובא השחקן להארכת מעצר בפני שופט, ולפי הדיווחים בתקשורת המקומית התביעה מאשימה אותו באונס, בהטרדה מינית ובהחזקת סם.
3 צפייה בגלריה
בוריס קליימן
בוריס קליימן
העונה רשם 25 הופעות בליגה היוונית. קליימן
(צילום: INTIMEsports)
קליימן מכחיש את החשדות נגדו. עורך דינו, פנאיוטיס פאפאדופולוס, אמר כי השחקן טוען כי "לא היה מגע מיני" עם הקטינה שהתלוננה נגדו והיא זו שפנתה אליו ואף התגרתה בו במהלך הערב. עוד דווח כי קליימן, שנמצא לבד בתא המעצר, שרוי במצב נפשי קשה. סוכנו של השוער אמר ל-ynet: "הוא נעצר, עוד לא הספקתי לדבר איתו. הוא עדיין במעצר, אני מנסה לדלות מידע. מקווה שאוכל לדבר איתו בשעות הקרובות".
בנוסף לשחרורו של קליימן, גם חברו שהיה מעורב באירוע שוחרר מהקבוצה. "על פי החלטת נשיא המועדון, הוחלט להתיר את חוזיהם של בוריס קליימן ורודריגו אסקובל", מסר המועדון בהודעה רשמית.
3 צפייה בגלריה
בוריס קליימן
בוריס קליימן
במעצר. קליימן
(צילום: INTIMEsports)
העונה רשם קליימן 25 הופעות בליגה היוונית, שבמהלכן ספג 35 שערים ושמר תשע פעמים על רשת נקייה בקבוצה שמדורגת נכון להיום במקום השישי והאחרון בבית העליון של הפלייאוף.
קליימן בן ה-32 החל את קריירת המשחק הבוגרת שלו בקיץ 2008, במדי הפועל כפר סבא. לאחר שנה בלבד חתם בהפועל ת"א, אבל הושאל למכבי הרצליה. לאחר חצי עונה בלבד, חזר לוולפסון שם שימש שוער שני לווינסנט אניימה, ומאחר שלא הצליח לפלס את דרכו להרכב, חזר לכפר סבא, בהשאלה, ונטל חלק במאבקי העלייה של הירוקים.
בעונת 2014/15 הגיעה הפריצה הגדולה כשחתם בבית"ר ירושלים, במדיה שיחק 4 עונות, ורשם 137 הופעות בצהוב-שחור. כחלק מהנסיקה המקצועית, גם הוסיף לרזומה במרץ 2016 הופעה ראשונה (ואחרונה) בנבחרת ישראל, בהפסד 2:0 לנבחרת קרואטיה (ידידות). ביולי 2018 יצא קליימן לראשונה מגבולות ליגת העל, אל הליגה הקפריסאית, לפראלימני. לאחר שנתיים בהן רשם 47 הופעות, הצטרף בקיץ 2020 לוולוס.