"היתה לנו תקופה טובה ועכשיו אנחנו מוכנים. אנחנו תמיד להוטים לשחק, הפגרה טובה לאלה שנמצאים עם הנבחרות, אבל השחקנים האחרים מחכים להמשיך את הליגה". כך אמר מאמן מכבי תל אביב, פטריק ואן לוון, לקראת המפגש בין קבוצתו לבין מכבי נתניה בשבת (20:30, נתניה) במחזור השישי בליגת העל.
ואן לוון התייחס להכנה ללא 9 משחקני הנבחרות: "אתה יודע את זה מראש, אז אתה חושב מה אתה יכול ורוצה לעשות. השתמשנו בשחקני נוער כדי להגדיל קצת את הקבוצה ולהמשיך באימונים. עקבנו אחרי השחקנים בנבחרות וזה משהו שמשאיר אותך עסוק בתקופה הזו, במקביל לעבודה עם השחקנים שאיתנו".
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
על אדוארדו גררו שנמצא עם נבחרת פנמה אמר המאמן: "זה תמיד טוב שאתה נמצא שם ואם אתה משתתף במשחקים זו הסיבה שאתה שם, וגם האישור לכך שאתה עושה משהו טוב. הדבר השלילי היחיד אולי זה שהלו"ז שונה מהלו"ז האירופאי, אז אדוארדו יגיע מאוחר יחסית".
על חילוף המאמנים בנתניה אמר ואן לוון: "אנחנו מודעים לשינויים אצלם, לפעמים זה נותן אנרגיות לשחקנים ומשנה את הסגנון. אנחנו צריכים להיות מוכנים לכך, כמו לכל משחק, ובייחוד לאחר פגרת נבחרות".
חלוץ מכבי ת"א, סטיפה פריצה, אמר: "אני חושב שהפעם אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים, יותר מפוקסים וטובים יותר בסיום הפעולות. על עצמו: "יכול שהייתי יכול להיות אפילו טוב יותר. העונה ארוכה, כולם צריכים לעשות את העבודה שלהם ואז הכל יהיה בסדר. היה משעמם שבועיים בלי כדורגל, צפיתי במכבי תל אביב בכדורסל".
2 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
צפה במכבי ת"א בכדורסל בזמן הפגרה. סטיפה פריצה
(צילום: אורן אהרוני)
פריצה התייחס לחילופי המאמנים בנתניה: "עבורי זה לא משנה דבר. מאמנים לא משחקים, הם מחליטים מי משחק אבל לא משחקים. מבחינתנו זה לא משנה, יש לנו את הדברים שאנחנו צריכים לעשות".