הרוחות במכבי חיפה עדיין סוערות, למרות הניצחון (2:3) במחזור האחרון על מכבי נתניה. כבר עכשיו ברור לצוות המקצועי במועדון כי בחלון ההעברות הקרוב יתבצעו שינויים משמעותיים בסגל הקבוצה, כשהראשון לעזוב יהיה ככל הנראה פרנצדי פיירו.
במכבי חיפה מתכוונים לקבל את ההצעה שהגישה לוקומוטיב מוסקבה עבור החלוץ, בסך שלושה מיליון אירו - כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. זאת לאחר שההצעה שהוגשה לפני כחודש נדחתה, בשל פרק הזמן הקצר שנותר לקבוצה לחפש מחליף לפני סגירת חלון ההעברות האירופי.
2 צפייה בגלריה
פיירו
פיירו
עם רגל וחצי בחוץ? פיירו
(צילום: עוז מועלם)
בנוסף, כאמור, שוקלים בקבוצה לבצע שינויים נוספים, הבולט שבהם הוא שחרורו של הבלם לורנצו שימיץ', כשגם היכולת של הקשר שואו תימדד בחודשים הקרובים. אחת המטרות היא להנחית שוער, כשבקבוצה קיבלו מסרים מג'וש כהן שהוא מוכן לחזור. השוער, שלא מחזיק בחוזה עם אף קבוצה, התנה את חזרתו לחודשים ספורים.
במסגרת המשחק מחר (חמישי) נגד פנאתינייקוס בשלב הבתים של הליגה האירופית, מתכוון המאמן מסאי דגו לבצע שינויים משמעותיים בהרכב הקבוצה, גם בשל העבודה ששלושה ימים לאחר מכן מצפה לקבוצה משחק נגד הפועל באר-שבע בסמי עופר.
מי שעשויים לרדת לספסל הם הבלם שון גולדברג, שואו, עלי מוחמד ומחמוד ג'אבר. דיא סבע, שבינו ובין המאמן ישנה מתיחות, צפוי לשחק מאחר ואינו צפוי ליטול חלק במשחק נגד סגנית האלופה.
2 צפייה בגלריה
חזיזה חוגג
חזיזה חוגג
עם הפנים למכבי ת"א. חזיזה
(צילום: עוז מועלם)
דולב חזיזה ביצע בדיקה על מנת לבחון את חומרת הפציעה שלו באכילס, והתברר כי הוא לא סובל מפגיעה משמעותית. בשבוע הבא צפוי השחקן לשוב לאימונים כשהמטרה היא להכשיר אותו למשחק הליגה נגד מכבי ת"א, שיתקיים לאחר פגרת הנבחרת.