"אוראל דגני הרס לנו ניצחון על הפועל באר-שבע, אבל לא רק הוא אשם, אלא גם מי שהשאיר אותו על המגרש". בבית"ר ירושלים לא אהבו את היכולת של הבלם מול הפועל באר-שבע, במשחק שהסתיים ב-4:4 מטורף. דגני גרם לפנדל והיה לו חלק גם בשער שכבש רותם חטואל. למזלו, ספק עבירה שלו ברחבה על שי אליאס, במהלך האחרון של המשחק, זכתה להתעלמות מצוות השיפוט.
בית"ר, שתתארח ברביעי הקרוב אצל מכבי ת"א בבלומפילד, רשמה משחק חמישי ברציפות ללא הפסד, אך שלושה מהם הסתיימו בתיקו. בקבוצה היו מאוכזבים מהתוצאה אתמול, אחרי שכבר הובילו 1:3.
2 צפייה בגלריה
דגני
דגני
משחק מאכזב שלו. דגני
(צילום: עוז מועלם)
"אנחנו קבוצה בלי הגנה", הודו בבית"ר. "ככה אי אפשר להצליח, אם לא נתחזק, נהיה בבעיה גדולה". בקבוצה אכן מתכוונים להתחזק בחלון ההעברות הקרוב, כשהמטרה הראשונה היא לצרף בלם זר על חשבונו של דני הוצ'קו, הקשר שהצטרף בקיץ וכבר עזב.
המאמן יוסי אבוקסיס אמר בסיום המשחק: "אני מאוכזב כי חזרנו לתת מתנות בתחילת החצי השני. ההגנה שלנו הייתה מאוד עייפה וחבל, כי הגיע לנו לנצח. הובלנו 1:3 במחצית ובאר-שבע עברה להרכב התקפי מטורף, אני חושב שהיינו יכולים לתפוס אותם חשופים אם לא היינו נותנים להם פנדל במתנה וממשיכים עם הטעויות. כבר חזרנו להוביל, אבל הם שוב הצליחו להשוות".
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
"הגיע לנו לנצח". אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
"בהתקפה אנחנו משתפרים", המשיך המאמן. "אבל משחק ההגנה שלנו ממשיך להיות לא טוב. זה מאכזב אותי. את ההתקפה הצלחנו לשפר ואנחנו רוצים לשפר גם את משחק ההגנה - בכדורגל בלי הגנה אי אפשר להגיע לכלום".