"זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה. אם קבלת ההחלטות של שחקני ההתקפה שלנו הייתה טובה יותר - גם היינו מנצחים את מכבי חיפה". בהפועל ת"א הרגישו סיפוק אחרי ה-0:0 עם האלופה, גם לאור העובדה שהנקודה הושגה עם ארבעה שחקני בית בהרכב: טל ארצ'ל, אל-ים קנצפולסקי, בן בנימין ועומר סניור.
במועדון פרגנו למאמן בורחה למה: "יש לו הרבה טעויות בשל חוסר ניסיון והוא הפסיד נקודות, אבל דווקא מול היריבה האיכותית ביותר שאימן מולה, הוא הכין את הקבוצה מצוין וניהל את המשחק בצורה הטובה ביותר". הפועל סיימה את הסיבוב במקום החמישי בליגה, רק שתי נקודות מהפועל חיפה השלישית, וזה אחרי שמאמנה מייקל ולקאניס עזב לפני חזרת הליגה לטובת איאקס ובמקומו מונה למה.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א חוגגים עם טל ארצ'ל
שחקני הפועל ת"א חוגגים עם טל ארצ'ל
שחקני הפועל ת"א. "המשחק הטוב ביותר שלנו העונה"
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
בורחה למה
בורחה למה
זכה למחמאות. למה
(צילום: עוז מועלם)
במועדון עדיין בוחנים אפשרויות חיזוק, אולם זה תלוי בשחקנים שיעזבו ויפנו מקום בתקציב. אחד השחקנים הכי מאכזבים בהפועל, הישאם לאיוס, שהחוזה שלו הוכפל בקיץ האחרון, מעוניין לצאת לחו"ל, אולם בהפועל ת"א אומרים שלא התקבלה הצעה לגביו.
עוד שחקן שעשוי לעזוב הוא החלוץ אלן אוז'בולט, ששוב נכנס כמחליף במחצית השנייה והיה אנמי, כשהיחסים שלו עם המאמן קרירים מאוד. ייתכן כי הוא זה שיעזוב בסופו של דבר בחלון ההעברות והפועל תתחזק בחלוץ אחר שיגיע במקומו.
מי שמקבל את המחמאות הגדולות ביותר הם הצעירים של הקבוצה, שחקני הבית שגדלו בנוער: בנימין, שמציג גרף שיפור משמעותי, ארצ'ל שהוא התגלית עד כה, סניור שהרים את עצמו וקנצפולסקי ששיחק אתמול במקום חוסה רודריגס הפצוע והציג יכולת מצוינת.