מכבי נתניה הודיעה: עסקת עדן קארצב לדינמו מוסקבה בוטלה. הקבוצה הרוסית אמורה הייתה להעביר 1.3 מיליון אירו למכבי נתניה עד חצות ולא עשתה זאת. לאחר שהצהובים שלחו לדינמו מוסקבה מכתב לפיו במועדון לא מוכנים לדחייה נוספת והם מעוניינים בביטול העסקה, קארצב ייאלץ לחזור לנתניה.
"ב-12 באוגוסט נחתם הסכם בין דינמו מוסקבה למכבי נתניה, ההסכם הותנה בהעברת התמורה והגעתה לבנק ישראלי עד ה-23 באוגוסט", נכתב בהודעת הקבוצה, "ב-16 באוגוסט התקבל אישור מהבנק של דינמו על יציאת הכספים לכיוון ישראל. יותר מוקדם היום הודיעה הקבוצה הרוסית שלא עלה בידם לקדם את העברת הכספים בתוך מערכת הבנקאות האירופאית ולכן לא ניתן להשלים את העברת הכספים בשל נסיבות שאינן בשליטתם".
עוד נכתב בהודעה: "הקבוצה הרוסית הודיעה כי הם אינם יכולים להתחייב על משך הזמן שיידרש לפתרון הנושא. בתגובה, מכבי נתניה הודיעה על ביטול העסקה והורתה על החזרת השחקן לישראל. מכבי נתניה שמחה על חזרתו של עדן קארצב לשורותיה, ומאמינה כי השחקן יחזק את הסגל ויסייע למועדון להשיג את מטרותיו המקצועיות".
קארצב הגיע ליהלומים בעונה שעברה ממכבי ת"א כחלק מעסקת גבי קניקובסקי, מיד הפך לשחקן מרכזי במועדון, ואף נבחר לשחקן העונה של הקבוצה על ידי האוהדים.
1 צפייה בגלריה
עדן קארצב
עדן קארצב
עדן קארצב
(צילום: האתר הרשמי של דינמו מוסקבה)