שמונה מחזורים לסיום העונה, כשהיא נמצאת במקום השלישי ובמרחק 10 נקודות ממכבי חיפה שבפסגה, מכבי ת"א תארח מחר (שלישי, 20:30) את האלופה בבלומפילד, ותקווה לשחזר את ההישג מהפעם האחרונה בה הן נפגשו ביפו, אז ניצחו הצהובים 0:3, ובכך לשמור על מאזן מושלם בפלייאוף העליון.
לקראת המשחק, המאמן אייטור קראנקה והמגן/בלם אנריק סבוריט קיימו היום מסיבת עיתונאים. "אנחנו משחקים בבית, עם הקהל, יודעים מה צריך לעשות, כפי שעשינו במשחק האחרון מולם כאן בבלומפילד", אמר קראנקה. "אני רואה את הקבוצה משתפרת בכל אימון ושבוע, עכשיו אנחנו הרבה יותר יציבים מבעבר. זה נכון שאנחנו צריכים לייצר יותר מצבים, אבל זה הזמן להמשיך ולהשתפר".
2 צפייה בגלריה
"לא אוהב לדבר על העבר". קראנקה
"לא אוהב לדבר על העבר". קראנקה
"לא אוהב לדבר על העבר". קראנקה
(רדאד ג'בארה, ONE)
על תוכנית המשחק: "נהיה אנחנו, אנחנו יודעים מה אני צריכים לעשות. לא אכפת לי לגביהם, אכפת לי לגבי הקבוצה שלי. שמעתי רק שהם מתכוונים להחליף מאמן, לא מעבר לזה ולא בעניין המערך". על פארפה גיאגון, שלא היה בסגל במשחק האחרון מול הפועל ירושלים: "כבר מתאמן עם הקבוצה, אמור כבר לשחק במשחק הנוכחי".
על ההשוואה למשחק הקודם בין הקבוצות: "אני לא אוהב לדבר על העבר, צריכים לשפר דברים ולתקן את הטעויות, אני מסתכל רק על ההווה. צריכים להראות לקהל שהם צריכים לתמוך בנו". על מאבק האליפות: "אנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו. כשהקהל תומך בנו, הקהל מרגיש את זה. זה משחק קשה, אבל עם הקהל הוא אמור להיות קל יותר".
סבוריט אמר: "עכשיו אנחנו מחוברים יותר, יודעים מה צריך לעשות. למעשה אנחנו מוכנים יותר מאשר במשחק האחרון מולם, אנחנו משחקים טוב עם הכדור ובלי הכדור. אנחנו משחקים בבית, עם הקהל, ואני חושב שאנחנו ננצח. אנחנו קבוצה טובה עם שחקנים איכותיים, עובדים ביחד וכולנו מרוכזים ב-100%".
2 צפייה בגלריה
"אנחנו בדרך הנכונה". סבוריט
"אנחנו בדרך הנכונה". סבוריט
"אנחנו בדרך הנכונה". סבוריט
(רדאד ג'בארה, ONE)
על תוכנית המשחק: "להראות לכולם שבבית, ולא משנה המיקום בטבלה, אנחנו באים לקחת שלוש נקודות". על המצב של מכבי ת"א: "זה הכול עלינו השחקנים, צריכים לעשות דברים טובים יותר, ועכשיו אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה".
על העתיד: "אנחנו בשיחות, הם יודעים מה אני רוצה. אני שמח פה ונראה מה יהיה". על אזרחות ישראלית: "אני לא יודע כלום לגבי זה, אבל כולם מתייחסים אליי יפה כאן ואני מרגיש מצוין בישראל".