מכבי ת"א לא עוצרת. והאמת, זה אפילו אנדרסטייטמנט. אחרי החמישייה מול בני ריינה במחזור הפתיחה, הצהובים הביסו הערב (שני) בחוץ 0:6 את הפועל חדרה. אסוקר גלוך כבש צמד, ערן זהבי, אנריק סבוריט, ג'ורג'ה יובאנוביץ' ודור פרץ (שער בכורה) השתתפו בקונצרט.
מכבי כבשה רביעייה עוד במחצית הראשונה (ותוך שמונה דקות!) וזו פעם ראשונה שקבוצה כובשת 4 שערים במחצית אחת בשני משחקים רצופים מאז הפועל פ"ת אי שם ב-1955. וזה לא רק זה. 11 השערים שכבשו הצהובים בשני המחזורים הראשונים הם הכמות הגבוהה ביותר של המועדון מזה 71 שנה. אי שם בעונת 1951/52 מכבי עמדה על יחס שערים 3:11.
4 צפייה בגלריה
זהבי והחברים חוגגים
זהבי והחברים חוגגים
מי יעצור אותם? זהבי והחברים
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
זהבי עם גלוך. "ילד מוכשר"
(צילום: עוז מועלם)
מאמן מכבי, ולדימיר איביץ', דווקא לא התרגש מהנתונים. "היה לנו משחק טוב", סיפר המאמן. "שלושה ימים אחרי 120 הדקות בניס והמסע שעברנו, אנחנו יכולים להיות מרוצים מהתוצאה. ניצחנו 0:6, ועוד היו לנו הזדמנויות. מהמשחק הזה ניקח דברים טובים, אבל עדיין צריך להשתפר".
"בכל משחק אנחנו מבקשים לפתוח חזק. אנחנו יודעים שיש לנו חמישה חילופים, וכל השחקנים יודעים שהם צריכים לעבוד מהשנייה הראשונה ועד האחרונה. יש כאלה שיתעייפו, וזה נורמלי, ושחקנים עולים מהספסל כדי להכניס אנרגיות", המשיך איביץ'.
4 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
שער בכורה העונה בצהוב. פרץ
(צילום: עוז מועלם)
מי שכן התמוגג היה ערן זהבי, שכבש את השער הראשון במשחק. "תצוגה טובה שלנו. שיחקנו כדורגל מעולה", הודה החלוץ. "הרבה שחקנים השתתפו בחגיגה והיה משחק טוב. מילה טובה לקהל שמילא את האצטדיון, שרק נמשיך ככה"
"יום חמישי היה מאכזב, זה משדר על העוצמה שלנו השנה. לפני המשחקים מול ניס לא נתנו לנו סיכוי ואמרו שהם גדולים עלינו, ובסופו של דבר אנחנו יוצאים מאוכזבים, עשינו עבודה מעולה היום עם גישה נכונה", הוסיף זהבי.
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
"נצטרך לתת הכל על המגרש ולא לשמור כוחות". זהבי
(צילום: עוז מועלם)
זהבי החמיא, איך לא, לאוסקר גלוך, שהרשים עם צמד: "הוא שחקן מעולה, ילד מאוד מוכשר. אני לא צריך לקחת אותו תחת חסותי. אני יכול לדבר איתו ולכוון אותו ולשמש דוגמה איך להתנהל באימונים, אבל הוא עושה את הדברים נכון, והדברים מגיעים אליו".
ומה היה לזהבי להגיד על מרוץ האליפות? "אנחנו במרתון, רק התחלנו. לצערנו, וכרגע לשמחתנו, אנחנו משחקים רק במסגרת אחת. נצטרך לתת הכל על המגרש ולא לשמור כוחות".