במכבי חיפה החליטו להמשיך בחיפוש אחר שוער, ככל הנראה יהודי שיוכל לשחק בסטטוס של ישראלי, על מנת לחזק את העמדה.
גם בימים האחרונים היה ניסיון לשכנע את ג'וש כהן לשוב בכל זאת ארצה, אולם בשלב הזה הוא הבהיר כי הוא אינו מתכוון לשוב לליגה הישראלית, ולכן מעבר לעניין החיפוש ישנה התלבטות במועדון לגבי מי שיעמוד בין הקורות במשחק הגומלין מול שריף טירספול ברביעי הקרוב בסמי עופר.
2 צפייה בגלריה
ג'וש כהן
ג'וש כהן
ג'וש כהן. במכבי חיפה ניסו לשכנעו
(צילום: עוז מועלם)
בקבוצה מודעים ללחץ הגדול על איתמר ניצן שגם בא לידי ביטוי בתגובות של ניצן במשחק האחרון, ולכן מועלית האפשרות ששריף כיוף שגדל במועדון ייכנס בין הקורות. כרגע נראה כי המאמן מסאי דגו שהאשים את חלק משחקניו ש"לא הגיעו למשחק" עוד ינסה לתת את הקרדיט לניצן, אולם לא מן הנמנע כי מעבר להתלבטות המיידית, כיוף יקבל קרדיט להוכיח את היכולות שלו בקרוב מאוד.
במכבי חיפה מעריכים כי בסופו של דבר נתניאל צ'אלובה לא יגיע למועדון אחרי שהבטיח כי ישיב עד אתמול על ההחלטה שלו האם להגיע לכפר גלים, כשבכל מקרה המנהל המקצועי גל אלברמן כבר איתר מחליף פוטנציאלי לעמדת הקשר האחורי.
2 צפייה בגלריה
איתמר ניצן
איתמר ניצן
איתמר ניצן. נמצא בלחץ גדול
(צילום: עוז מועלם )
בקבוצה מרוצים מההשתלבות של ליאור רפאלוב בכל פעם שהוא נכנס כמחליף, אולם לאור היכולת החלשה של דיא סבע והפושרת של צ'ארון שרי, הוא עשוי לפתוח ברביעי הקרוב במשחק החשוב של חיפה. מי שעשוי לפתוח בהרכב בסמי עופר במקום גוני נאור הוא מחמוד ג'אבר.
בחיפה סימנו את שלב הפלייאוף של ליגת האלופות, למרות ההפסד לטירספול וההגרלה הנוחה יחסית מול סלובאן ברטיסלבה, כרף המינימלי מבחינתם בשלב הזה.