התגובות בסיום משחק העונה
(ONE)
תסכול אדיר בהפועל באר-שבע לאחר ההפסד אתמול (שבת) למכבי חיפה במשחק העונה בסמי עופר, שהגדיל את המרחק מהפסגה לשבע נקודות. חלק מהשחקנים התקשו לרדת לחדר ההלבשה ונותרו שרועים על כר הדשא למשך דקות ארוכות.
תחושת התסכול של הדרומיים נובעת מכך שכמו במפגש הקודם בין השתיים, הם שיחקו טוב יותר, אך שוב זה לא עזר להם כדי להשיג נקודות ושוב השחקנים של אליניב ברדה נשארו רק עם המחמאות, שממש לא מנחמות שם אף אחד. במועדון מבינים שרק משהו בלתי צפוי ימנע ממכבי חיפה אליפות שלישית ברציפות.
3 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר-שבע איתן טיבי מאוכזב על רקע שחקני מכבי חיפה שחוגגים
שחקן הפועל באר-שבע איתן טיבי מאוכזב על רקע שחקני מכבי חיפה שחוגגים
תסכול גדול בהפועל באר-שבע. איתן טיבי מאוכזב על רקע שחקני מכבי חיפה שחוגגים
(צילום: עוז מועלם)
ברדה הסכים בסיום שקבוצתו חסרה איכות בחלק הקדמי, לעומת היריבה ששופעת בשחקנים איכותיים - שסייעו לה להכריע את המשחק. אתמול הדבר בא לידי ביטוי בכך שהפעם היחידה בהתמודדות בה שחקני באר-שבע לא היו מרוכזים - הירוקים ניצלו זאת כדי לכבוש, כשבמקביל האורחת לא הצליחה לנצל את ההזדמנויות אליהן הגיעה, בעיקר במחצית הראשונה. נראה כי מציאת פתרונות לעניין בדמות שחקנים שישדרגו את הקבוצה תהיה המשימה המרכזית של ברדה ואלונה ברקת בקיץ הקרוב.
למרות פציעתו של שי אליאס והחלפתו כבר בתחילת ההתמודדות, באר-שבע הייתה דומיננטית מאוד בפתיחת המשחק אך ירדה למחצית בפיגור ממנו לא הצליחה לחזור, במחצית השניה בה נראתה פחות טוב. אליאס ייבדק במהלך היום והוא צפוי להיעדר מהמשחק נגד מ.ס אשדוד ביום שלישי, כאשר במועדון מקווים שלא מדובר בהיעדרות ארוכה אף יותר.
3 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר-שבע שי אליאס מפונה על אלונקה
שחקן הפועל באר-שבע שי אליאס מפונה על אלונקה
בבאר-שבע מקווים שלא מדובר בפציעה שתצריך היעדרות ממושכת. שי אליאס מפונה על אלונקה
(צילום: עוז מועלם)

גלזר זעם: "לא אוהב שמזלזלים בחברים שלי"

שוער הדרומיים, עומרי גלזר, הביע את מורת רוחו כלפי היחס אל חבריו לקבוצה באמצעי התקשורת בשבוע שלפני המשחק: "אני לא אוהב שמזלזלים בחברים שלי. שמעתי לפני המשחק כל מיני טענות כמו 'רועי גורדנה מי? שי אליאס מי? עדן שמיר מי?'. אני יכול להבטיח שכל שלישיית הקישור שלנו הציגה את אחד המשחקים הכי טובים העונה".
השוער המשיך: "גורדנה הוא הקשר הכי טוב בארץ, ושלט בכל המשחק. להגיד 'מי הם?' זה לא מכבד ולא יפה. אנחנו נותנים את הכל על המגרש. אומנם לא ניצחנו, אבל לבוא ולזלזל בחברים שלי זה לא מתאים ולא יפה. בסוף לא יצאנו עם הנקודות, אבל הצגנו כדורגל איכותי היום".
3 צפייה בגלריה
מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה
מאמן הפועל באר-שבע אליניב ברדה
כעס על השיפוט. אליניב ברדה
(צילום: עוז מועלם)

גרינפלד טען כי ברדה תקף אותו מילולית

כמו בכל המשחקים בהם באר-שבע איבדה נקודות העונה, גם אתמול רבים מאוהדיה הביעו כעס על צוות השופטים, הפעם בראשותו של אוראל גרינפלד. ברדה לא רצה להביע את דעתו על השיפוט, אך בכל זאת אמר: "אני לא אוהב לדבר על שופטים למרות שיש לי מה להגיד". מספיק מזה כדי להסיק שגם לו יש טענות כלפי כמה מהפסיקות אמש.
עם זאת, לאחר שריקת הסיום ברדה התקשה להסתיר את רגשותיו. מאמן באר-שבע פנה לאוראל גרינפלד, במה שהשופט הגדיר כצעקות רועמות. לפי הדו"ח, ברדה אמר ש"כל מה שקורה כאן זה בגללך, אתה האשם בזה. כל מה שקורה כאן בגללך". בהמשך גרינפלד ביקש מברדה להפסיק והוא הגיב: "תרשום מה שאתה רוצה, שתדע לך שאתה האשם בכל מה שקרה כאן".
בדו"ח השיפוט של גרינפלד צוין בנוסף כי כי אנלסיט הפועל באר-שבע אביחי קליף צער לעבר השופט "זו לא פעם ראשונה שבגללך אנחנו מפסידים, לקחת לנו כבר 6 נקודות. בושה". כמו כן, צוינו בדו"ח כי "עשרות אבוקות" הודלקו ביציעי מכבי חיפה, מה שהצריך את עצירת המשחק לשתי דקות, וכן כי בדקה הרביעית הודלק רימון עשן ביציע המארחת.
פורסם לראשונה: 07:20, 02.04.23