יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס היה עצבני אחרי ההפסד 1:0 למכבי ת"א והאשים בהפסד את השופט דוד פוקסמן: "כמה שערים אנחנו צריכים לכבוש כדי שיחשיבו לנו שער אחד? הפסדנו בגלל השופט. ה-VAR הוא הצגה אחת גדולה, עשו לנו עוול. לא הפסדנו בגלל מכבי ת"א, הפסדנו בגלל השופט".
"השופט עשה לנו את זה גם נגד מכבי חיפה. זה לא היה הוגן", המשיך אבו יונס. "אסור היה לשלוח את השופט הזה. אני אשלח מכתב לאיגוד השופטים כדי שלא ישלחו אותו יותר".
2 צפייה בגלריה
מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס
מוחמד אבו יונס
(עמרי שטיין, ONE)
השופט דוד פוקסמן הגיב: "בשער הראשון חשבתי שלא הייתה עבירה, אבל שופטי המסך קראו לי והלכתי איתם. בשער השני, ראינו במערכת שהייתה נבדל. אני מבין את הכאב של סכנין, אבל ההחלטות הנכונות התקבלו".
מאמן בני סכנין חיים סילבס הוסיף: "הרגשה רעה מאוד, שיחקנו הרבה יותר טוב ממכבי ת"א. יש הרגשה שמחפשים אותנו בציציות כדי לפסול לנו שערים. ההרגשה הייתה שהיתרון הוא לטובת מכבי ת"א. השחקנים נתנו הכל. אנחנו ממשיכים הלאה, זה יתקזז בהמשך. הגיע לנו לפחות נקודות אחת. רצינו לנצח בדרך שלנו, השתלטנו על המשחק. היה חסר לנו כמה דברים קטנים, לפעמים השערים לא מגיעים".
2 צפייה בגלריה
איביץ'
איביץ'
איביץ'. "מרוצה רק מהתוצאה"
(צילום: אלעד גרשגורן)

איביץ': "לא מרוצה מהיכולת"

מאמן מכבי ת"א, ולדימיר איביץ', אמר בסיום: "אני לא מרוצה מאיך ששיחקנו. פתחנו טוב, הגענו למצבים, אבל אחר כך איבדנו את הביטחון והם הגיעו למצבים. אני מרוצה רק מהתוצאה, לא מיכולת. אנחנו צריכים להשתפר, זה המשחק הראשון שניצחנו אבל לא הגיע לנו לנצח. אנחנו צריכים להמשיך קדימה. אנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא".
כובש שער הניצחון מאור קנדיל הסביר למה לא חגג את השער בהתחלה: "חיכיתי לוודא שהשער יאושר. פתחנו טוב אבל המשכנו לא טוב. בסופו של דבר הצלחנו לנצח. אני שמח מכך. היה לנו חשוב לנצח את סכנין אחרי שלא ניצחנו אותם בעונה שעברה".