אנריק סאבוריט מתלונן בפוסט זועם שפרסם היום (שלישי): לא פגשתי את משפחתי כבר חודשיים.
"אנחנו כאן שלוש שנים, ומאושרים מהאופן שבו ישראל קיבלה אותנו", כתב מגן מכבי תל אביב בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות. "קיבלו את המשפחה שלי ואת אשתי בחום, אבל לצערי לא פגשתי אותה או את בני כבר חודשיים".
2 צפייה בגלריה
סאבוריט
סאבוריט
עצבני. אנריק סאבוריט
(צילום: ראובן שוורץ)
הפוסט של סאבוריט
סאבוריט ביקר את המדיניות המגבילה הגעת הזרים ארצה בשל מגפת הקורונה: "מבחינתי זה עצוב מאוד שהמשפחה שלי נאלצת לטוס למדינה ירוקה למשך שבוע ולשהות בה בבידוד רק כדי שתוכל לטוס לישראל. עצוב גם שהסבא של בני לא מורשה להיכנס כי הוא לא נחשב לבן משפחה מדרגה ראשונה".
סאבוריט סיכם: "ישראלים שחוסנו הגיעו לחופשה בספרד וחוזרים לישראל בלי בעיה. הם נדרשים רק לבידוד כשהם מגיעים לישראל. אבל מה ההבדל בין המשפחה שלי לבין ישראלים שהיו בחו"ל כשזה נוגע לקורונה?"
2 צפייה בגלריה
דן גלזר
דן גלזר
דן גלזר. תנאים מורכבים
(צילום: אורן אהרוני)
מכבי תל אביב יחד עם סאבוריט תשחק ביום חמישי הקרוב (16:00) בקזחסטן מול שחטאר קרגנדי בשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג. אגב, הקזחים ספגו היום בגביע את הפסדם הגדול בהיסטוריה - 8:1 קיזיליאר. הם עלו עם הרכב משני שכלל בעיקר צעירים.
"אנחנו לקראת המשחק בקזחסטן, זו טיסה לקראת משחק לא פשוט בכלל", אמר דן גלזר הבוקר. "זה אחד משני משחקים חשובים מאוד להמשך ואנחנו מקווים לעשות את העבודה, להביא את ההכרעה הביתה ולהמשיך במסע האירופי".
על התנאים שהקבוצה תצטרך להתמודד איתם בקזחסטן הוסיף הקשר: "אנחנו מגיעים למדינה עם הפרשי שעות וגם לזה נצטרך להתרגל, לכן אנחנו טסים הבוקר, ונגיע בערב שעון קזחסטן. מחר נעשה אימון טוב במגרש שלהם, הסינתטי, ונעשה את המיטב כדי להביא את ההכרעה אלינו לבלומפילד. אני בטוח שנעשה את העבודה".