מכבי חיפה מתכוננת לקראת המפגש השלישי בתוך פחות מחודש עם מכבי ת"א, אותו תארח מחר (שני, 20:30) בסמי עופר. הירוקים, שהפסידו במחזור הקודם להפועל באר-שבע וראו את הצהובים פותחים פער של ארבע נקודות בפסגה, מקווים להשיג ניצחון נוסף לאחר ה-0:1 בבלומפילד בחודש שעבר, ולהוריד את הפער מהיריבה הגדולה בחזרה לנקודה.
מאמן האלופה, מסאי דגו, דיבר במסיבת עיתונאים לקראת משחק העונה: "אנחנו מגיעים למשחק הזה אחרי הפסד, נתמודד נגד קבוצה חזקה ומאוד מאומנת, עם שחקנים נהדרים, אבל אנחנו בבית שלנו ומאמינים במשחק שלנו. זה תלוי בנו ונבוא באותה גישה כמו כשניצחנו בבלומפילד. אנחנו צריכים להמשיך. זה משחק מאוד חשוב ואני בטוח שנבוא מוכנים אליו. אני סומך על השחקנים שלי".
2 צפייה בגלריה
דגו
דגו
דגו
(צילום: יאיר שגיא)
על מסע הרכש של הירוקים בחלון הנוכחי: "אמרתי כל הזמן שהאנשים שאחראים על הרכש עושים עבודת קודש. הם מילאו את כל הבקשות שלי והביאו ארבעה שחקנים בשבועיים האחרונים. ניצחנו גם בלי השחקנים החדשים, כך שגם לפניהם הייתה קבוצה טובה, אבל ברור שהיינו צריכים עוד תוספת והגיעו לפה שחקנים טובים. אני מאמין שנצא לדרך חדשה וטובה".
על חזרתו של עבדולאי סק: "הוא הגיע קצת עייף אחרי אליפות אפריקה, אבל אנחנו שמחים שהוא כאן". על לסובוי: "ההנהלה עבדה מאוד קשה כדי להביא אותו ואני שמח שהוא איתנו. צריך לתת לו טיפה את הזמן, אבל אתמול באימון נראה היה שהוא בכושר סביר. הוא יהיה איתנו מחר, ואם נצטרך אותו הוא ישחק. אני מאושר מהסגל שיש לי, הוא איכותי מאוד".
על חזיזה: "כרגע הוא לא מתאמן, יש צוות רפואי שיודע מה הוא עושה. ברגע שזה יהיה רלוונטי והוא יהיה לקראת חזרה אנחנו נודיע על כך באופן מסודר".
ליאור רפאלוב: "המשחקים האלה תמיד מעניינים. אני מקווה שניראה הרבה יותר טוב מאשר במשחק נגד הפועל באר-שבע ושנעשה תוצאה טובה. הפער בפסגה לא מדאיג אותי כי לפני המשחק הקודם נגד מכבי ת"א הפער עמד על שמונה נקודות. אני לא חושב שזה משחק שיכריע מי תהיה האלופה. העונה מאוד ארוכה, הגיעו שחקנים חדשים וננסה למעוד כמה שפחות עד סוף העונה. חוץ מהמשחק מחר יש לנו עוד שני מפגשים נגד מכבי ת"א בפלייאוף".
על עזיבתו של שרי: "הוא היה אחד החברים הטובים שלי, גם מחוץ למגרש, אבל אני חושב שהכוח שלנו מתחילת העונה היה המשחק הקבוצתי - ועל זה אנחנו בונים ובזה אנחנו מתמקדים. רק כקבוצה אנחנו נצליח. אם כל אחד יחשוב על עצמו זה לא יעבוד".

חמד יפתח? דגו מתלבט לגבי המערך

מיד לאחר מסיבת העיתונאים צפויה מכבי חיפה לערוך אימון מסכם לקראת המשחק הגדול מחר. דניל לסובוי, הרכש הטרי, יכלל בסגל למשחק אך הוא לא בכושר לדקות רבות ורק צפוי להשתלב. תומר חמד, שבכושר נהדר וכבש מול באר-שבע, נמצא חזק בתמונת ההרכב של הירוקים. עבדולאי סק, שחזר מאליפות אפריקה, אמור לפתוח אף הוא, אך לא ברור במקום מי: לורנצו שימיץ או שון גולדברג.
דגו עדיין לא החליט באופן סופי באיזה מערך לשחק מול הצהובים, כאשר מלבד עלי מוחמד בקישור האחורי נראה שגם ליאור קאסה צפוי לפתוח לצידו. מקומם של ענאן חלאילי וליאור רפאלוב בהרכב מובטח.
נציגים של אוניון סאן ז'ילואז' הבלגית צפויים להגיע למשחק מחר על מנת לעקוב אחרי חלאילי ולנסות לקדם את המו"מ מול הירוקים עליו. בכל מקרה, בחיפה לא מתכוונים לוותר על הכוכב הצעיר העונה ותג המחיר שלו נע סביב 6 מיליון אירו.