למרות שחלפו רק שני מחזורים מפתיחת העונה, בהם הפועל ת"א כבר הספיקה להפסיד להפועל חיפה ולבני סכנין כשהיא לא כובשת אפילו שער אחד, גורמים במועדון כבר לוחצים לבצע זעזוע בעמדת המאמן.
"אם לא נעשה עכשיו את השינוי ונביא מאמן שתואם יותר לדרישות המערכת, לא נגיע לשום מקום העונה", סבורים גורמים במועדון, אולם ההחלטה עדיין לא התקבלה וייתכן שקובי רפואה יקבל את הקרדיט גם בשני המשחקים הקרובים מול מכבי נתניה והפועל באר-שבע. בהפועל ת"א רוצים להימנע מזעזוע כל כך מהיר בעיקר בשל ענייני תדמית וישנם גורמים נגדיים שטוענים כי צריך לתת לרפואה להמשיך במועדון בשלב הזה. בכל מקרה, במידה שרפואה לא ימשיך, סלובודן דראפיץ' הוא המועמד המוביל לתפוס את מקומו.
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה עצבני על הקווים
(צילום: עוז מועלם)
מעבר לרפואה, ישנה ביקורת במועדון כלפי השחקנים. "הישאם לאיוס היחיד שהגיע למשחק, הכי קל להאשים את השוער סטפן מרינוביץ', אבל הפעם הוא לא אשם בשערים". יחד עם זאת, החל מהדקה הראשונה אוהדי הפועל ת"א שרקו בוז לעבר השוער הניו-זילנדי.
אחרי המכירה של אושר דוידה ולמרות הרצון להצעיר את הסגל, רק סתיו למקין פתח בהפועל ת"א. אל-ים קנצפולסקי ירד אל הספסל ורן בנימין, שפתח נגד הפועל חיפה, הורד לקבוצת הנוער. "יש לנו קבוצה לא רעה, אבל לא מאומנת וחלשה", סבורים במועדון. "אם לא נביא לפה חיזוק דחוף של שניים או שלושה שחקנים, נהיה קבוצת תחתית העונה".
2 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
הפנים אומרות הכל. שחקני הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
שלושת הקשרים שפתחו אמש הציגו יכולת חלשה, מדובר בשלומי אזולאי ושני הזרים, פבלו גונסאלס וגודפריד רומארטו, שמועמד לשחרור. אזולאי וגונסאלס ירדו לספסל אחרי המחצית הראשונה, יחד עם בן ביטון, שהציג יכולת ירודה מאוד. הפועל ת"א עדיין לא הבקיעה בליגה עד כה, כשאחת האכזבות היא היכולת החלשה של אלן אוז'בולט בשני המשחקים, כשהמטרה היא לצרף שחקן כנף וקשר אמצע.
הבלם הצרפתי אנטואן קונטה עדיין לא כשיר למשחק, כשיש עבודה של מאמן כושר על מנת להחזיר אותו לכושר, כשמייעדים לו את תפקיד הבלם במקום למקין.