אחת העסקאות הנוצצות ביותר של חלון העברות של ינואר בדרך לצאת אל הפועל, כאשר דיא סבע צפוי לחתום במכבי חיפה. החלוץ שעזב את סיבאספור הטורקית לאחרונה וכבר היה סגור באנקרגוצ'ו החליט לחזור בו ולשוב ארצה, ובחר בהצעת הירוקים על פני מכבי ת"א.
כאמור, גם האלופה וגם בקבוצה של אייטור קראנקה רצו מאוד להנחית את סבע, כאשר ההצעה של הצהובים הייתה גבוה יותר בכ-100 אלף אירו, אך סבע העדיף את ההצעה של הירוקים שכן הוא מעדיף להיות קרוב למשפחתו המתגוררת בצפון הארץ בכפר מג'דל כרום הסמוך לכרמיאל. בחיפה סבורים שבמידה והעסקה תושלם מדובר בהצהרת כוונות ברורה: "זה ששחקן בוחר בנו ומוותר על כסף גדול יותר ממחיש עד כמה אנחנו המועדון הכי גדול בישראל. היה קרב גדול מאוד עם מכבי ת"א, נחכה שהכל ייחתם", אמר גורם במועדון.
1 צפייה בגלריה
דיא סבע שחקן סיבספור
דיא סבע שחקן סיבספור
בחר במכבי חיפה על פני מכבי ת"א. דיא סבע
(צילום: AP)
סבע צפוי לעבור ביממה הקרובה בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לשנתיים וחצי. בכך יהפוך החלוץ למשתכר הגבוה ביותר בקוצה ביחד עם צ'ארון שרי. בחיפה לא מתכוונים לעצור עם החתמתו של סבע, כאשר אקס הפועל ת"א אושר דוידה חזק על הכוונת של הירוקים. השחקן שמשחק שסטנדרד ליאז' הביע נכונות לשוב ארצה ובקבוצה של בכר עושים מאמצים להחתימו.
בתוך כך, במועדון ממתינים לחתימה הרשמית של עומר אצילי על החוזה החדש. מרבית הפרטים סוכמו, אך הקשר מתעקש על סעיף הכולל בונוס עבור שערים ובישולים, כאשר מדובר בסכום לא גבוה, ובקבוצה מאמינים שהנושא ייסגר בקרוב.
לקראת מכבי נתניה בגביע מחר בקבוצה לא מתכוונים להקל ראש לרגע ומודעים לכך שמדובר בקרב קשה מאוד. ברק בכר צפוי לעלות עם מוחמד אבו פאני ועלי מוחמד בקישור האחורי כאשר פרנצדי פיירו צפוי לפתוח על הספסל.