שביעות רצון במכבי ת"א לאחר ה-0:2 על מכבי נתניה אתמול (שבת), אך הצהובים כבר חושבים על העונה הבאה, ומעוניינים בקשרה של היריבה אותה ניצחו אתמול, עומרי גאנדלמן. גם בקבוצה של רן קוז'וק לא פסלו אפשרות כזו במתווה של עסקה סיבובית, שתוביל שחקנים למועדון שעוד נאבק על המקום שלו באירופה בעונה הבאה.
מי שנראה כאילו חזר לחיים הוא דן ביטון. 75 דקות בלבד קיבל הקשר עד כה במשך כל העונה, ונמחק בצורה כמעט מוחלטת על ידי ולדימיר איביץ' ואייטור קראנקה. אתמול הוא עלה לראשונה בהרכב מאז החלה 2023, והכפיל את דקות המשחק העונתיות שלו. ההופעה של ביטון כללה שער מהסרטים ובישול גאוני.
2 צפייה בגלריה
גנדלמן חוגג
גנדלמן חוגג
יעבור לצהוב של מכבי ת"א? גא נדלמן
(צילום: שרון צור)
מכבי ת"א פתחה את שלב הפלייאוף העליון כשהיא רחוקה עשר נקודות ממכבי חיפה שבפסגה, וגם אחרי העזיבה של אוסקר גלוך, ביטון לא נספר, זאת לאחר שאולץ להישאר אחרי שכבר היה קרוב למעבר לבית"ר ירושלים בינואר.
אמש מול נתניה, שהציגה משחק חלש במיוחד, קיבל ביטון את הקרדיט דווקא על חשבונו של גבי קניקובסקי, המוזמן הטרי לנבחרת ישראל, והיה אחראי ישירות על אחת המחציות הטובות ביותר מצד הקבוצה של קראנקה העונה, עם שער ובישול.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א דן ביטון
שחקן מכבי ת"א דן ביטון
הכפיל את כמות הדקות שקיבל העונה. דן ביטון
(צילום: אלעד גרשגורן)
"דן שראיתי היום זה הדן שכולם סיפרו לי עליו כשהגעתי למכבי", אמר קראנקה. "לאחר שחלון ההעברות נסגר הוא עבד טוב מאוד. אני לא נותן את האפשרות לשחק כמתנה, אם הוא שיחק זה כי הוא ראוי והוא הראה שהוא יכול להיות שחקן מדהים עבורנו".
מי שיצטרף למחנה האימונים של הנבחרת הוא דור פרץ, שאמר: "זה שהפסדנו כל כך הרבה נקודות במחזורים האחרונים גרם לנו להתרכז בעצמנו ולהבין שאם נגיע מוכנים נצבור נקודות וננצח משחקים. זה מה שחשוב לנו כרגע, אני יודע שזה נשמע כמו קלישאה, אבל אנחנו רוצים להתקדם ומי יודע מה יהיה. הפלייאוף הזה הוא עם קבוצות ברמה גבוהה מאוד, כל הגדולות מתחרות ויהיה מעניין".