הסיבוב הראשון בליגת העל הסתיים הערב (שני) עם דרמה גדולה באצטדיון טדי, בסיומה בית"ר ירושלים לראשונה העונה השלימה מהפך וניצחה - ועוד עשתה זאת על חשבון יריבתה המושבעת בני סכנין, אותה הכניעה 1:2 בזכות מחצית שנייה נהדרת לעיני כ-12,000 צופים. מצטיין המשחק היה דנילו אספרייה שכבש צמד (67, 80). גיא מלמד (25) כבש ראשון, אבל האורחים סופרים שישה משחקים ברציפות ללא ניצחון.
המאמן המנצח יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "סכנין קבוצה טובה מאוד, אני שמח שהצלחנו לנצח. המעבר של אוראל דגני לקישור היה טוב מאוד. ניצחנו, אנחנו נהנים מזה ונמשיך קדימה. לחצנו אותם במחצית השנייה וזה עבד. יש לנו הרבה דברים לתקן. היום היינו מרוכזים יותר בהגנה וניצחנו. הראש כבר במשחק שאחרי הפגרה. יש לנו הרבה עבודה".
3 צפייה בגלריה
אספרייה חוגג
אספרייה חוגג
אספרייה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שועה חוגג
שועה חוגג
שחקני בית"ר
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
שועה חוגג
שועה חוגג
שועה עם החברים
(צילום: עוז מועלם)
אספרייה שכבש צמד הוסיף: "אני מאוד שמח. הם שיחקו יותר טוב במחצית הראשונה אבל הצלחנו להפוך את התוצאה. אני שמח שיש לי מישהו כמו ירדן שועה לשחק איתו, הוא שחקן מאוד מוכשר. היה לנו סיבוב ראשון קשה. אנחנו נהיה יותר טובים אחרי הפגרה".
המאמן המפסיד חיים סילבס אמר: "לצערי הרב ספגנו פעמיים אחרי שלא הצלחנו לכבוש, המנטליות שלנו לא הייתה טובה. היינו צריכים להיות אמיצים. זה לא קרה. אנחנו בתקופה שמשלמים בה על כל טעות. ההרגשה היא לא טובה. סיימנו את הסיבוב במקום השביעי וזה לא רע. נקלענו לסיטואציה וזה קשה. אני מאמין בקבוצה. יש תקופות שמשלמים ביוקר על כל טעות".