כשהיא מעודדת מה-1:6 המהדהד על הפועל באר-שבע בגביע הטוטו, מכבי ת"א תחל מחר (חמישי, 20:30) את העונה האירופית עם משחק ביתי בבלומפילד מול פטרוקוב המולדבית בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג.
מאמן הקבוצה רובי קין סירב להתייחס לפרשת עזיבתו של גרהאם סטאק, שעל שחרורו הצפוי פורסם לראשונה ב-ynet: "באתי לדבר על כדורגל. אני מתכונן כמו למשחק נגד הפועל באר-שבע, שום דבר לא ישתנה בהכנה, ניגש למשחק באותו כבוד ויחס שאנחנו נותנים לכל יריבה שמולנו".
2 צפייה בגלריה
קין
קין
מבקש לתת כבוד למולדבים. קין
(צילום: עוז מועלם)
קין הוסיף: "הכי חשוב הוא שאנחנו משחקים בבית ונוכל לראות את הקהל שלנו ונקווה לתת להם משהו לדבר עליו אחר כך. אחרי ההופעה בטרנר צריך להמשיך כך, להציב סטנדרט לאוהדים, אני מתרגש ומחכה למשחק הזה ועל פי איך שהשחקנים התאמנו השבוע אני מרגיש שגם הם".
קין פרגן ליריבה של הצהובים: "אני זוכר ששריף טירספול ניצחה את ריאל מדריד בליגת האלופות, אז לא צריך לקחת דברים כמובנים מאליהם. שיחקתי נגד קבוצות מליגות נמוכות בגביע ושחקנים חשבו שיהיה קל, שם אתה נכשל. צריך תמיד לחשוב שזה המשחק האחרון שלך או הכי קשה שלך. אי אפשר להיסחף אחרי התחושות האלה. מחר השחקנים יצטרכו להראות לי שהם לא מזלזלים ביריבה שלנו. מי שישחק מחר צריך לזכור שיש שחקנים מאחוריו שמחכים לקחת לו את המקום. אני צופה בהכל".
2 צפייה בגלריה
כהן וזהבי
כהן וזהבי
בינתיים מכבי ת"א נראית נהדר בהכנה. כהן וזהבי
(צילום: הרצל יוסף)
"לא חושב בכלל על משחק החוץ", סיכם קין. "רק ניצחון ירצה אותי. ניצחון עם הופעה טובה, הופעה שאני רוצה לראות בה איך דברים שעבדנו עליהם באימונים הוטמעו בתוך המשחק עצמו".

סייד אבו פרחי האריך את חוזהו עד 2025/26

ובנושא אחר: שחקן הנערים של המועדון, סייד אבו פרחי, ימשיך כשחקן מכבי ת"א בשלוש השנים הקרובות, לאחר שחתם על חוזה עד תום עונת 2025/26. אבו פרחי כבש בשנתיים האחרונות 35 שערים ב-73 הופעות במדי קבוצות נערים ב' ונערים א'. את נבחרות הנערים עד גיל 16 ו-17 של ישראל ייצג אבו פרחי ב-11 משחקים במהלכם כבש 2 שערים. "אנו מצפים לראות את סייד ממשיך את ההתפתחות שלו במכבי", אמר מנכ"ל הקבוצה, בן מנספורד.