הפועל חיפה בעננים, אחרי שאתמול (שבת) טיפסה לפסגת הטבלה עם ניצחון חוץ 0:2 על הפועל ת"א. החבורה של אלישע לוי (10 נקודות מ-12 אפשריות) היא אחת משתי הקבוצות היחידות בליגת העל (יחד עם הפועל ב"ש) שנותרו בלתי מנוצחות גם לאחר המחזור הרביעי.
אלן אוז'בולט מצא את אלון תורג'מן כבר בדקה ה-20 והראשון הכפיל את התוצאה במחצית השנייה (73). תורג'מן, אגב, הוא מלך שערי ליגת העל עם ארבעה כיבושים, אוז'בולט שני עם שני שערים. "אני בתקופה טובה, נכנסתי טוב לעונה ואני שמח שעזרתי לקבוצה", סיפר תורג'מן. "מקווה להמשיך ככה כל שבוע. מה יהיה בהמשך? כמו תמיד בהפועל חיפה, אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק".
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה מאושרים
שחקני הפועל חיפה מאושרים
שחקני הפועל חיפה בטירוף. 10 נקודות מ-12 אפשריות
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
"הקבוצה הטובה יותר ניצחה". אלישע לוי
(צילום: אורן אהרוני)
תורג'מן הוסיף: "שמחים להיות במקום הראשון אחרי ארבעה מחזורים, אבל צריכים המשכיות. נמשיך לעבוד קשה, להקשיב לצוות המקצועי ולתת 200 אחוז במגרש - ככה מצליחים בסופו של דבר. אני אשמח להיות מלך השערים, אבל אשמח יותר להצליח עם הקבוצה. מגיע שאפו ענק לקהל שתמך בנו בהמוניו".
מאמן הפועל חיפה, אלישע לוי, סיכם: "ניצחנו בפעם הראשונה במבחן גדול עבורנו. לשחק במגרש כזה, מול קבוצה מצוינת כמו הפועל תל אביב, זה נהדר. היה משחק אינטנסיבי ואני חושב שהקבוצה הטובה יותר ניצחה. באנו מוכנים, ידענו את התבניות של הפועל תל אביב ושהם מאוד מסוכנים בהתקפה. הגענו להרבה הזדמנויות טובות ורשמנו ניצחון מאוד חשוב".
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים
תורג'מן והחברים חוגגים. שער רביעי בארבעה מחזורים לחלוץ
(צילום: אורן אהרוני)
בשבוע הבא הפועל חיפה תצא לעוד משחק חוץ - מול מכבי פ"ת, אבל לוי לא חושב רחוק מדי: "המקום הראשון הוא לא העניין פה. המשחק הזה מלמד שצריך לספור את הפועל חיפה. יש כאן קבוצה מאוזנת, עם חדר הלבשה בריא, שילוב בין ותיקים לצעירים וזרים טובים. זה הדבר החשוב. כולם רואים שיש פה קבוצה טובה וצריך לשמור על זה".