הפועל באר-שבע ערכה אתמול (שלישי), עוד לפני כניסת יום כיפור, את האימון המסכם שלה לקראת משחקה בחמישי (19:45) בחוץ נגד לך פוזנן הפולנית במסגרת המחזור השלישי של הקונפרנס ליג.
הערב, לאחר הצום, תקיים הקבוצה אימון נוסף באצטדיון בו ייערך המשחק, אך יהיה זה אימון חילוץ עצמות קליל בלבד, בשל העובדה שרוב שחקניה צמו בכיפור. לצורך העברת הצום כהלכתו, יצאו עם הקבוצה שני חזנים וכן הגיעו לסייע אנשי חב"ד מקומיים.
2 צפייה בגלריה
מריאנו בריירו
מריאנו בריירו
משחק חוץ לא פשוט. בריירו
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
ברדה
ברדה
סגל חסר. ברדה
(צילום: AP)
אמנם כל 19 השחקנים שהמריאו עם הקבוצה לפולין כשירים לשחק, אך בכל זאת עבור המאמן אליניב ברדה מדובר בסגל חסר. מלבד רמזי ספורי הפצוע, לא נמצאים בפולין גם רועי גורדנה ואנדרה מרטינש, שלא נרשמו לסגל משחקי שלב הבתים; גם שחקן החיזוק החדש אדריאן פאון הצטרף לאחר המועד האחרון לרישום; ושאפי סולימנוב, שכאזרח רוסי נאסרה עליו הכניסה לפולין עקב סנקציות שהטילו השלטונות בשל המלחמה באוקראינה.
מי שהשלים את הסגל הוא רועי ממן מקבוצת הנוער. שי אליאס, שהצטיין עם שער ובישול למהלך ממנו הגיע הפנדל בניצחון בשבת 1:2 על מכבי נתניה, צפוי לפתוח. תומר יוספי אמור לקבל דקות ראשונות בתקופה האחרונה, מאז שהחליט להישאר ולא לצאת בהשאלה.
פוזנן מדורגת במקום השני בבית עם שלוש נקודות, שתיים יותר מבאר-שבע שסיימה ב-0:0 עם אוסטריה וינה ונוצחה 2:1 על-ידי ויאריאל הספרדית.