יונתן כהן (25) יעזוב את מכבי תל אביב ויחתום בפיזה האיטלקית, כך אישרה הערב (שני) מכבי תל אביב. הקשר יעלה על טיסה לאיטליה, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום לארבע שנים במועדון שסיים את העונה החולפת במקום ה-14 בליגת המשנה.
מכבי תקבל 2.25 מיליון אירו וחצי מיליון אירו נוספים אם פיזה תעפיל לסרייה א'. בנוסף, לצהובים יש 15 אחוז ממכירה עתידית של כהן.
3 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
מתחיל פרק חדש בקריירה. יונתן כהן עם הגביע בסיום העונה שעברה
(צילום: עוז מועלם)
הכוכב של מחזיקת הגביע דווקא החל את האימון הערב כרגיל, אך במהלכו הבעלים מיץ' גולדהאר יצא קשר עם אנשי המועדון בישראל ובישר להם שהעסקה נסגרה. כהן הוצא מהאימון וחזר לביתו כדי להתכונן לטיסה הלילה.
מחר הוא יעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן יחתום על חוזהו ויוצג כשחקנה החדש של פיזה.
בעונה שעברה רשם 31 הופעות בכל המסגרות בהן כבש 14 שערים ובישל חמישה נוספים. העונה הספיק לשחק שלוש פעמים, ובישל שער אחד במשחק הבית מול סוטייסקה במסגרת הליגה האזורית.
הבעלים של הקבוצה האיטלקית הוא המיליארדר היהודי-בריטי אלכסנדר קנסטר, שרכש 75 אחוז ממניות המועדון בתחילת השנה ושאף לצרף שחקן יהודי, ולכן כל הנראה לחץ על החתמתו של כהן. בתחילה המו"מ עם מכבי, פיזה הגישה הצעות בסך מיליון ו-1.5 מיליון אירו, אך מכבי אפילו לא השיבה להן. כאשר הסכומים עלו המגעים התחממו וכאמור הערב הצדדים הגיעו להסכמות.
הציוץ של פיזה
3 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
גם הוא באיטליה. דור פרץ
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
טננבאום עם הכדור
טננבאום עם הכדור
דניאל טננבאום. חיובי לקורונה
(צילום: ראובן שוורץ)
כהן הוא השחקן השני של הצהובים שעוזב הקיץ לאיטליה אחרי שדור פרץ הצטרף לוונציה, שבדיוק עלתה לסרייה א'.
בתוך כך, מכבי תל אביב הודיעה הערב שבדיקת הקורונה שערך השוער דניאל טננבאום יצאה חיובית, לאחר שנחשף לחולה מאומת.