הפועל ת"א מנהלת מגעים עם השוער הבוסני יסמין בוריץ'. השוער בן ה-35, ששיחק תחת המאמן החדש של הפועל ת"א חיים סילבס בהפועל חיפה אחרי עשור בלך פונזאן, הצטרף בינואר שעבר לזגלבי לובלין, אולם שיחק מעט (שתי הופעות בנובמבר) כשבין לבין שיחק בקבוצת המילואים של הקבוצה. במועדון ניסו לצרף את שוערה הסרבי של קורטרייק הבלגית, הסרבי מרקו איליץ', אולם זה לא צלח, ועוד יש ניסיונות מאחורי הקלעים, אולם נראה כי בוריץ' יחתום ביממה הקרובה על חוזה עד לסיום העונה.
גם אחרי שפיטרה את סלובודן דראפיץ' והביאה במקומו את חיים סילבס, הפועל ת"א לא ניצחה. האדומים סיימו היום (שבת) ב-1:1 מול נס ציונה. הניצחון האחרון של הפועל ת"א היה בתחילת חודש נובמבר על בית"ר ירושלים. בסיום, הקהל האדום בבלומפילד הגיב בשריקות בוז.
3 צפייה בגלריה
יסמין בוריץ'
יסמין בוריץ'
חוזר לישראל. בוריץ'
(צילום: אלעד גרשגורן)
המאמן החדש חיים סילבס אמר: "אני יוצא מאוכזב. כבר הובלנו והיה מומנטום שלנו, צריך לטפל בבעיות שלנו. צריך לשפר את הקבוצה ברגע שנוכל. כל הכבוד לקהל שהגיע, גם השחקנים נתנו הכל אבל זה לא עזר. נעשה את כל המאמצים להחתים שחקנים חדשים, צריך גם להחזיר את הביטחון לשחקנים שנמצאים כאן. ידעתי שיהיה משחק בסגנון כזה, ולא יהיה לשחקנים הרבה ביטחון. חבל שכבר הובלנו ויכולנו להכריע את המשחק ואז קיבלנו שער. עכשיו הראש שלנו במשחק מול הפועל ירושלים".
3 צפייה בגלריה
אדי גוטליב שחקן הפועל ת"א עם שביט מזל
אדי גוטליב שחקן הפועל ת"א עם שביט מזל
הפועל ת"א שוב מאוכזבת
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
דן איינבינדר ושחקני הפועל ת"א מאוכזבים
דן איינבינדר ושחקני הפועל ת"א מאוכזבים
דן איינבינדר ושחקני הפועל ת"א מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
דן איינבינדר, שכבש עבור האדומים, אמר: "כל נקודה היא יקרה אבל באנו כדי לנצח, אנחנו מאוד מאוכזבים מהתוצאה. ניקח את הנקודה ונסתכל קדימה. אנחנו מבינים את המציאות ואת העובדה שאנחנו לא אוגרים מספיק נקודות. אנחנו צריכים להיות חזקים ולהמשיך קדימה. בשבוע שעבר איכזבנו את הקהל. רצינו לתקן אבל זה לא קרה היום. אין שום נתק בין ההנהלה לשחקנים. אנחנו צריכים לעשות את הדברים הכי יותר טוב. האכזבה של האוהדים מובנת, אנחנו נעבוד קשה כדי לשפר את היכולת שלנו".
מאמן נס ציונה שלומי דורה הוסיף: "אני יוצא ברגשות מעורבים מהמשחק הזה. לא הורדנו את הראש אחרי הפיגור, אפשר להסתכל קדימה ולהיות מרוצים. החלק ההתקפי שלנו יצירתי אבל צריך לשפר את ההגנה. נצטרך להפסיק לקבל שערים ממצבים נייחים. נרענן את הסגל בעוד כמה שחקנים".
פורסם לראשונה: 17:37, 14.01.23