אילון אלמוג בדרך החוצה ממכבי ת"א, אך האם יספיק למצוא קבוצה לפני תום מועד חלון ההעברות? החלוץ יזם ביממה האחרונה שיחות עם מאמן הקבוצה רובי קין והמנכ"ל בן מנספורד, בהן ביקש לעזוב לאלתר את המועדון ולעבור לאחת הקבוצות המעוניינות בו.
השיחות, בעיקר אלה עם מנספורד, היו מתוחות מאחר שהמנכ"ל הבהיר כי הוא ממתין להחלטה של מיץ' גולדהאר. כך יצא, שמספר שעות לפני סיום חלון ההעברות, אלמוג - שלא נמצא בתוכניות המקצועיות ונגרע מהסגל במשחקים האחרונים - עדיין לא קיבל תשובה סופית.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א אילון אלמוג
שחקן מכבי ת"א אילון אלמוג
ימצא קבוצה לפני תום מועד חלון ההעברות? אילון אלמוג
(צילום: נחום סגל)
"בסופו של דבר מנספורד שמוגדר כמנכ"ל הוא שליח בלי סמכויות", תקפו בסביבתו של אלמוג. "הכל עובר דרך גולדהאר, כל מי שנמצא בארץ הם פקידים שלא קובעים כלום וצריכים לחכות עד ליום האחרון של מועד ההעברות על מנת לקבל תשובה מקנדה. הוא כבר מדבר חודש על עזיבה, חמש שנים במכבי ת"א, ניסו להתרומם ולא הצליחו, לא קרה כלום, שיתנו לו כבר לעזוב, כמה שעות לפני מועד סיום ההעברות והוא עדיין בקריית שלום. אלמוג לא רוצה יותר השאלות, הוא רוצה לצאת לדרך חדשה, שהפקידים כבר יקבלו תשובה מקנדה ונגמור סיפור".
מהרגע שבמכבי ת"א הבינו כי אלמוג אינו מתכוון להישאר, הוא כבר לא נכלל בסגל הקבוצה, אחרי שדווקא פתח את העונה האירופית בהרכב. שתי ההצעות הרציניות ביותר לגביו הן מהפועל באר-שבע, שהצעתה למכבי ת"א היא 300 אלף אירו עבור מחצית מכרטיסו, וממכבי נתניה, שהציעה תחילה 420 אלף אירו והעלתה את הצעתה עתה לחצי מיליון אירו, היום אמורים לקבל את ההחלטה הסופית לגביו.
שתי קבוצות נוספות שמעוניינות באלמוג, אולם בפורמט של השאלה, שהחלוץ לא מעוניין בו הן הפועל ירושלים והפועל חיפה. גם גיא מזרחי עשוי לעזוב היום, כשבית"ר ירושלים ומכבי נתניה מעוניינות בו.