משלבים להילוך גבוה? קבוצת הרכישה האמריקאית צפויה להעביר סכום של שבעה מיליון שקל לחשבון הנאמנות כבר בתחילת השבוע, לקראת העברת ניהול הפועל ת"א לידיה בקיץ הקרוב. כל זאת למרות שהיא מחויבת להעביר את ההפקדה רק ביום רביעי.
מתווה העסקה עם האמריקנים אינו כולל העברת כספים כלשהי לבעלי המועדון. שווי המועדון נמדד באומדן של שלוש מיליון דולר, ולמעשה כל העברת כסף מצד האמריקנים משמעותה דילול מניות הבעלות הנוכחית. בשלב הראשוני בשבוע הבא יועברו שני מיליון דולר, ואז כל העברת כספים נוספת תדלל עוד מניות מצד הבעלים. בין היתר למשל, במקרה של גרעון בסיום העונה, האמריקאים יעבירו סכום נוסף ובתמורה יקבלו מניות בעלות נוספות.
2 צפייה בגלריה
הרוכשים האמריקאים מגיעים למתחם וולפסון
הרוכשים האמריקאים מגיעים למתחם וולפסון
למרות שקיבלו בשבועות האחרונים הצעות אטרקטיביות יותר מזו של האמריקאים, אין להפועל ת"א כוונה להפר חוזה
(צילום: עוז מועלם)
"המכתב שהאמריקאים שלחו אלינו הוא הדבר המעודד ביותר שיכולנו לקבל", הסבירו במועדון את משמעות המהלך. "זה רק מראה כמה הם בטירוף לקחת את המועדון, למרות שהיו מכל מיני שמועות לא מבוססות על נושא הרפורמה המשפטית פתיחת תיק פיפ"א".
עוד הוסיפו בהפועל ת"א כי למרות שקיבלו בשבועות האחרונים הצעות אטרקטיביות יותר מזו של האמריקאים, אין להם כוונה להפר חוזה שנחתם בחודש נובמבר האחרון.
2 צפייה בגלריה
הרוכשים המיועדים של הפועל ת"א ביציעי טדי
הרוכשים המיועדים של הפועל ת"א ביציעי טדי
הרוכשים המיועדים של הפועל ת"א. בדרך לחתימה?
(צילום: עוז מועלם)
יש לציין כי ישנו פער בין דרישות קבלת המסמכים מצד האמריקאים שמפעילים שני משרדי עורכי דין, בארץ ובארה"ב, לבין זמן התגובה של הפועל ת"א, שמתקשה לעמוד בקצב הבירוקרטי.
"האמריקאים חוששים שבגלל עיכוב המסמכים, הפועל ת"א תקפוץ על הצעה אחרת", אומרים מקורבים לקבוצת הרכישה האמריקאית. "אבל זה לא יקרה, הם יעבירו את הכסף כבר בשני או שלישי וזה יהיה נעול".