"עם הקבוצה הכי לחוצה בליגת העל, אחרי מה שעברה בשבועות האחרונים בגביע הטוטו, ניר קלינגר עשה בית ספר לקובי רפואה". בהפועל ת"א התאכזבו מהיכולת של שחקני הקבוצה בהפסד 2:0 להפועל חיפה.
קלינגר הגיע למפגש מול האקסית עם שק של צרות מהקיץ האחרון: נקודה אחת בארבעת משחקי גביע הטוטו, מאזן שערים שלילי של 8:2, ביקורת של הבעלים יואב כץ כי מדובר בטרום עונה הגרוע בעידן שלו. ועם כל זאת הפועל ת"א, שהעלתה את תקציב שכר השחקנים שלה לאזור 15 מיליון השקלים, אפילו לא בעטה פעם אחת לשער.
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה מאמן הפועל ת"א
קובי רפואה מאמן הפועל ת"א
האשים את השחקנים בהפסד. רפואה
(צילום: גיל נחושתן)
"כל השחקנים היו לא טובים", האשים רפואה את השחקנים שלו אחרי שנאלץ להחליף מערך במחצית השנייה. גם החילופים שלו לא תרמו לקבוצה. "לא יכול להיות שקבוצה שכל מי ששיחק מולה פירק אותה, אם זה בני ריינה, חדרה או סכנין ואנחנו לא מסוגלים לבעוט מולה", אמרו במועדון.
אנטואן קונטה, שנחת בחמישי בארץ, עבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה, והיום יעבור בדיקה אורטופדית שגרתית לשחקנים חדשים במועדון. במידה שיימצא כשיר, הצרפתי שהגיע אמש לחיפה, יחתום על חוזה לשנתיים שיכלול אפשרות לחתוך אותו במקרה של עבירות משמעת.
מעבר לביקורת במועדון כלפי ההכנה והיכולת במשחק פתיחת העונה, שני שחקנים כבר סומנו. מדובר בשוער הניו זילנדי סטפן מרינוביץ', שגם אמש הציג משחק פושר מאוד. "מי שהביא אותו, המליץ עליו ורוצה להשאיר אותו בטענה שהוא שוער טוב מאוד זה מאמן השוערים ניר דוידוביץ'", הסבירו בהפועל, "הוא עוד יהיה טוב". עם זאת, אם השוער שירד לליגת המשנה עם הפועל נוף הגליל ימשיך להציג את היכולת החלשה, יבחנו אפשרות להחלפתו.
מי שעוד מציג יכולת מאכזבת הוא ההולנדי גודפריד רומארטו, שנכנס כמחליף. מתברר כי הקשר הספרדי פאבלו גונסלס חלה בקורונה ורק לאחרונה התאושש וכרגע מנסים להכניס אותו לעניינים.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה חוגגים מול הפועל ת"א
שחקני הפועל חיפה חוגגים מול הפועל ת"א
זה נראה רע מאוד מבחינת הפועל ת"א
(צילום: גיל נחושתן)
מי שעשוי לחזור להרכב מול בני סכנין הוא דן איינבינדר, זאת לאחר שלומי אזולאי הציג יכולת חלשה אחרי שנכנס כמחליף במחצית. המטרה היא להכשיר את אושר דוידה למשחק הקרוב, כשכרגע אין כוונה למכור אותו לקבוצה בישראל.
יותר מ-4,000 מאוהדי הקבוצה הגיעו אמש לחיפה והתאכזבו מאוד לראות את הקבוצה שלהם מציגה יכולת מביכה, אולם הם עודדו את השחקנים בסיום המשחק.