הפועל באר שבע הביסה היום (רביעי) 0:3 את גורוניק ז'אבז'ה הפולנית במשחק ההכנה השלישי והאחרון שלה במחנה האימונים. יוג'ין אנסה כבש צמד לבאר שבע (46, 53) שנהנתה גם משער עצמי (61).
היה זה משחק אימון שאורגן בימים האחרונים לאחר שבתכנון המקורי הייתה אמורה באר שבע לפגוש את אומוניה ניקוסיה, אך בקרב האלופה הקפריסאית התגלו מספר שחקנים חולים בקורונה והמשחק בוטל.
2 צפייה בגלריה
אקולטסה
אקולטסה
אלטון אקולטסה
(צילום: הפועל ב"ש)
המקרה הכניס ללחץ גם את הקבוצה של רוני לוי, שכן הקפריסאים שוהים עמם באותו מלון ושחקנים ואנשי צוות משתי הקבוצות נפגשו זה עם זה. בשל החשש עברו אנשי באר שבע שלשום בדיקות קורונה שהתגלו כשליליות. כמתחייב, עוד טרם החזרה ארצה, בלילה שבין חמישי לשישי, יעברו אנשי הקבוצה בדיקות נוספות.
גם במשחק הזה כמו בשני המשחקים הקודמים, לא שותף המגן השמאלי החדש אביב סולומון, בשל פציעה. באר שבע פתחה בהרכב שכלל את אריאל הרוש, אור דדיה, חאתם אלחמיד, מיגל ויטור, דוד קלטינס, מריאנו בריירו, תומר יוספי, רמזי ספורי, אלטון אקולטסה, יוג'ין אנסה ואיתי שכטר.
2 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
רוני לוי
(צילום: אורן אהרוני)
עם פתיחת המחצית השניה נכנסו איאד אבו עביד ושגיב יחזקאל ובהמשך גם איליי מדמון, מתי אסקיאס, עילאי טרוסט ורועי אזוט.
בסך הכל רשמה באר שבע במחנה בפולין מלבד המשחק היום גם ניצחון על טרמליצה נצ'יצ'ה (2:3) והפסד לרסוביה ז'שוב (2:1). ביום חמישי תתמודד הקבוצה נגד מ.ס אשדוד בגביע הטוטו ושבוע לאחר מכן תתמודד בבולגריה נגד ארדה קרדז'לי בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האיזורית של אירופה.