במהלך הימים האחרונים, מאז הניצחון של מכבי חיפה על סלביה פראג (0:1) בשלב הבתים של הליגה האזורית, במועדון חששו מאוד מהמשחק מול מכבי נתניה. קבוצות בד"כ עוברות נפילת מתח אחרי ניצחון באירופה, והצוות המנטלי והמקצועי שוחחו לא מעט עם השחקנים על מנת להביא אותם ברמת מוכנות גבוהה למשחק אתמול (שני).
הניצחון על נתניה (0:2) שיחרר הרבה מאוד לחץ ושמחה בחיפה. בקבוצה חגגו עם הקהל, ששוב הגיע בהמוניו (20 אלף אוהדים), וגורם במועדון אמר: "עשינו ניצחון חשוב ומשמעותי, זה ניצחון של אופי, ניצחון של גברים. אתמול ראינו ניצחון קשה וחשוב, לכן הוא משמעותי מאוד ומעיד על האופי שיש לקבוצה שלנו".
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי חוגג עם דולב חזיזה
עומר אצילי חוגג עם דולב חזיזה
"ניצחון קשה וחשוב". שחקני מכבי חיפה חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
בוגדן פלאניץ' סיפק עוד משחק מצוין וזכה לשבחים גדולים, בעיקר על כך ששיחק במחצית השנייה לאחר שחטף מכה יבשה. הוא טופל על ידי הצוות הרפואי והתעקש להמשיך בכל זאת. פלאניץ' צפוי להיות כשיר למשחק בשבת מול אשדוד.
עומר אצילי, שכבש ובישל, הצטיין. הקשר שהפך ליקיר האוהדים מוכיח עד כמה הוא משדרג את הקבוצה ושחקן במועדון החמיא לו: "עומר אצילי כוכב אמיתי, הוא יודע לתת את הפס הנכון, יש לו איכויות שאין להרבה שחקנים בארץ, כל שער שלו יותר יפה מקודמו וזו שמחה גדולה שהוא משחק איתנו".
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי מול שיר צדק
עומר אצילי מול שיר צדק
"כל שער שלו יותר יפה מקודמו". הצ'יפ של אצילי אתמול
(צילום: עוז מועלם)
ג'וש כהן ממשיך לשמור על יציבות ויכולת מצוינת והחוזה החדש והארוך שלו אמור להיחתם בקרוב. בחיפה מרוצים מאוד שהפער מב"ש, שמוליכה את הטבלה, צומק לארבע נקודות בלבד, ובמועדון מבינים שהם צריכים להמשיך במומנטום כדי להיצמד אליה.