לראשונה מתחילת חודש פברואר ולאחר בצורת בת עשרה משחקים, רשמה היום (שבת) הפועל ת"א ניצחון דרמטי וחשוב במאבק ההישרדות שלה בליגה העל – 0:1 על מכבי נתניה. בסיום המשחק, הראשון האדומים של האדומים מאז הפיטורים של יוסי אבוקסיס, הם חזרו אל המקום שמעל הקו האדום, לפחות עד המשחק של מ.ס אשדוד אצל בית"ר ירושלים (שני, 20:30).
"עברתי שבוע קשה מאוד", אמר בסיום סלים טועמה הנרגש, שנקרא לדגל לתפוס את מקומו אבוקסיס, "ניסיתי לעשות הכל כדי להרים את השחקנים, לא ישנתי בלילה. היום הגיעה ההתפרצות".
2 צפייה בגלריה
טועמה
טועמה
"הרגשתי קצת לבד". טועמה נרגש בסיום
(צילום: עוז מועלם )
"שום דבר עדיין לא גמור", המשיך המאמן הזמני, "אני גם רוצה להודות לשחקנים שנתנו פייט אדיר, מלחמה, אני מוריד את הכובע בפניהם. בימים האחרונים גם הרגשתי קצת לבד, ואני שמח שיש לי את ארז הדובר שתמך בי. יש פה אנשים שמתאבדים בשביל המועדון הזה, שעושים הכל בשביל שיהיה טוב למועדון שלנו".
"בכל מקרה, זאת לא סיטואציה קלה. אף אחד לא חלם שנגיע אליה, חשבנו שנבלה קצת בפלייאוף התחתון ובמקסימום נתכונן לעונה הבאה. האם חשבתי שאי פעם אעודד את בית"ר ירושלים? לא. אמרתי לשחקנים שאם נעשה את העבודה זה יהיה תלוי רק בנו ונישאר בליגה".
2 צפייה בגלריה
פאסי
פאסי
שחקני הפועל ת"א חוגגים בסיום. עכשיו מחזיקים אצבעות לבית"ר ירושלים
(צילום: עוז מועלם )
דן איינבינדר, שעבר שבועות לא פשוטים, אמר בעקבות הניצחון: "לא חיפשנו להיות יפים אלא מאוד ממושמעים. ידענו שלב ורצון יכולים לנצח את המשחק הזה. הרגשנו לחץ אדיר לפני המשחק. ואנחנו שמחים על התוצאה. צריך לדעת להתמודד וליהנות גם מהרגעים האלה, בגלל זה בחרנו במקצוע הזה. נשארו עכשיו שני גמרים, נתאושש ונמשיך".
המאמן המפסיד מרקו בלבול, אמר בסיום: "תיקו היה משקף יותר, היינו יכולים להיות הרבה יותר טובים בסיומת. הגענו למצבים אבל זה לא היה מספיק. הגול? ראיתם שהוא לא היה ספורטיבי. כשחקן לא הייתי עושה דבר כזה".