משטרת ישראל תדרוש להחמיר בצורה משמעותית את עונשו של האוהד, שפרץ לכר הדשא במשחק בין מכבי חיפה לפ.ס.ז' ביום רביעי האחרון בסמי עופר. כזכור, בית משפט השלום בחיפה הרחיק אותו אתמול לחצי שנה בלבד מהמגרשים. משטרת ישראל תדרוש ביום ראשון הקרוב מבית המשפט המחוזי להחמיר את העונש ל-3 שנות הרחקה.
מסי-בה החיפה - כל הכתבות
גורמים במשטרה אמרו כי במקרים דומים שהתרחשו בחו"ל אף נרשמו הרחקות לצמיתות. במשטרה טוענים כי האוהד "פעל בצורה אנוכית, תוך שהוא מתעלם כי מדובר באירוע ספורט ססגוני שבו צופים מאות מיליוני צופים בארץ ובעולם ועוד כ-30 אלף באצטדיון עצמו". גורמים במשטרה אמרו כי רק הרחקה ל-3 שנים תתורגם להרתעה לכל מי שתכנן או חשב לנהוג כפי שנהג האוהד ביום רביעי.
2 צפייה בגלריה
האוהד מגיע אל מסי, ביום רביעי בסמי עופר
האוהד מגיע אל מסי, ביום רביעי בסמי עופר
האוהד מגיע ומחבק את מסי, ביום רביעי בסמי עופר
(צילום: AFP)
גורם במשטרה אמר: "התנהגותו חסרת האחריות משודרת כבר שלושה ימים בכל רחבי העולם וגורמת לכתם גדול על הכדורגל הישראלי. מה גם כי התנהגותו של האוהד מלמדת על כך כי הוא התעלם לחלוטין מהצופים הרבים, פגע בהנאתם ובמועדון שאנשיו עשו לילות כימים לארגן אירוע ססגוני ומרהיב ברמות הגבוהות ביותר".

למרות החרם: כ-3,000 אוהדי חיפה יגיעו לטדי

ובעניין אחר: למרות חרם מספר ארגוני אוהדים של מכבי חיפה, כ-3,000 אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה ביום ראשון לקראת המשחק בטדי מול הפועל ירושלים בליגת העל. החרם נבע בעקבות מספר עימותים בשנים האחרונות עם המשטרה דווקא בטדי.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
כמה מהם יגיעו לטדי? אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
תוצאות הבדיקה של דניאל סונדגרן הגיעו ובחיפה נשמו לרווחה. המגן, שנפצע מול פ.ס.ז', סובל ממכה יבשה בלבד ויוכל לשחק מול הפועל ירושלים. ברק בכר צפוי שוב לבצע רוטציה חלקית בליגה ומספר שחקנים בכירים יפתחו את המשחק על הספסל.