האם אנריק סבוריט יקבל את האישור לשחק בנבחרת ישראל? במשרד התרבות והספורט ובהתאחדות לכדורגל משוכנעים כי במשרד הפנים יאשרו בקרוב את איזרוחו של שחקן ההגנה הספרדי, אחרי שבמכבי ת"א כבר הגישו בקשה לגביו כבר לפני כשנה.
המנהל המקצועי של נבחרת ישראל, יוסי בניון, מעוניין מאוד כי סבוריט יהיה חלק ממשחקי הנבחרת כבר בספטמבר הקרוב, ויוכל לשחק לצד מיגל ויטור, המתאזרח מהפועל באר-שבע. השר מיקי זוהר תומך במהלך ועתה ההערכה כי הוא יקבל את האזרחות, למרות הדרישה של משרד הפנים להציב קריטריונים מחמירים יותר.
1 צפייה בגלריה
אנריק סבוריט שחקן מכבי ת"א
אנריק סבוריט שחקן מכבי ת"א
אנריק סבוריט שחקן מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
במקרה שסבוריט אכן יקבל את האזרחות הישראלית, תוכל מכבי ת"א להגדיל את מספר הזרים שלה, כשלקראת העונה הבאה חתומים בקבוצה דריק לוקאסן וג'ורג'ה יובאנוביץ' - שעוד עשוי להימכר.

רובי קין יוצג

לאחר ההודעה הרשמית אתמול (שני) על מינויו של רובי קין למאמן הקבוצה, והחתמתו לשנתיים, האירי יוצג הערב במסיבת עיתונאים בבלומפילד, כשהבעלים מיץ' גולדהאר יעלה בשיחת זום מקנדה. קין חתם על חוזה לשנתיים ויקבל 400 אלף יורו לעונה.
כעת, לאחר שסאגת המאמן לעונה הבאה מאחוריהם, אחת המטרות של הצהובים תהיה להחתים את קני סייף. בנוסף, עלתה האפשרות להחזיר את מתן בלטקסה, שמשחק כרגע באוסטריה וינה, כאשר זו דורשת עבורו 250 אלף אירו.