אכזבה בהפועל ת"א לאחר שסיימה הערב (שבת) ב-0:0 עם הפועל ירושלים ורשמה עוד משחק ללא ניצחון ושער זכות תחת יוסי אבוקסיס. חמישה משחקים קיימו האדומים מאז הצטרף המאמן החדש והפסידו פעמיים (1:0 לחדרה ו-3:0 למכבי פ"ת) ועוד שלוש פעמים סיימו ב-0:0. המארחת יכולה הייתה גם להפסיד, לולא יום גדול של שוערם אמיליוס זובאס, שסיפק הצלות גדולות - כולל פנדל של מתן חוזז בדקה ה-59.
מאמן הפועל ת"א, יוסי אבוקסיס, התייחס בסיום ללחץ: "זה קשה, קשה מאוד. אנחנו כרגע לא מספיק איכותיים. אנחנו מנסים הרבה הרכבים וזה לא עובד. אנחנו מאבדים הרבה כדורים, שחקנים לא נכנסו טוב למשחק. כל התקפה של הפועל ירושלים הייתה מסוכנת, בעוד אנחנו בהתקפות המעבר איבדנו הרבה כדורים שטותיים".
1 צפייה בגלריה
מאמן הפועל ת"א יוסי אבוקסיס
מאמן הפועל ת"א יוסי אבוקסיס
"אנחנו מאבדים הרבה כדורים". יוסי אבוקסיס
(צילום: טל שחר)
עוד אמר אבוקסיס: "כל החלק ההתקפי שלנו היה ביום רע. היינו לחוצים. דיברנו ועבדנו, לפעמים באימונים דברים נראים יותר טוב ואז מגיעים למשחקים וזה לא עובד. לא הצלחנו לייצר מצבים חוץ מכמה בודדים. אני חושב שהניצחון הגיע להפועל ירושלים וזובאס הציל לנו נקודה, הוא עשה משחק גדול והנקודה הזו היא בזכותו".
על המשחק מול מכבי חיפה בשבוע הבא: "זה יהיה משחק קשה ונעשה את המקסימום. אנחנו לא נוותר. אחרי זה יהיו שבעה משחקים בפלייאוף התחתון".
אמיליוס זובאס: "אני מרגיש טוב, היה לי משחק טוב היום והיו לי כמה הצלות טובות. אבל זה לא היה רק אני, אני חושב שכל שחקני ההגנה נלחמו ודאגו שנשמור על שער נקי".
מאמן הפועל ירושלים, זיו אריה: "אני מאוכזב מהתוצאה, לא מהמשחק. עברנו שבוע קשה מאוד, כולל משחק של 120 דקות בגביע. השחקנים הראו הרבה בגרות והגיעו ליותר מצבים ממה שהגענו בכל העונה. אני מרגיש שיש לי קבוצה טובה ונצטרך לנצח את הפועל פ"ת במחזור הבא". על הכעס על חוזז: "הוא לא לחץ שחקן שלהם וזה כמעט גרם למצב מסוכן לטובתם. הוא לקח הימור שלא היה צריך לקחת, ואם הוא לא הבין עכשיו - הוא יבין במהלך השבוע".
אופק ביטון היה מאוכזב מפספוס הניצחון של הפועל ירושלים: "צריך להמשיך הלאה. זובאס היה גדול היום. אנחנו באים לנצח את הפועל פ"ת ואחרי המשחק נעשה חישובים של פלייאוף עליון".