לאחר הדרמה הגדולה אתמול (ראשון) בסיבוב ח' של גביע המדינה, כאשר האלופה מכבי חיפה הזדקקה להארכה מול האחרונה מהליגה הלאומית הפועל כפ"ס כדי לעלות, היום (שני) התקיימה הגרלת שמינית הגמר במתנ"ס באום אל פאחם, כחלק מכנס שותפות בכדורגל הישראלי.
מכבי חיפה שוב תצא למשחק חוץ מול קבוצה מהלאומית, הפעם אצל הפועל אום אל פאחם (מקום שמיני). מכבי ת"א, שעברה את הפועל חדרה, תפגוש את מכבי יפו (מקום רביעי בליגה הלאומית). הפועל באר-שבע תארח את מוליכת הלאומית, עירוני טבריה. בשני מפגשים על טהרת ליגת העל, הפועל חיפה תארח את מכבי פ"ת ומכבי נתניה את הפועל ירושלים.
1 צפייה בגלריה
גביע המדינה
גביע המדינה
גביע המדינה
(צילום: עוז מועלם)
15 קבוצות מתוך 16 כבר הבטיחו את מקומן, כאשר הקבוצה הנוספת תיקבע במשחק בין צעירי כפר קנא מליגה א' לבין עירוני קריית שמונה מהלאומית. המפגש בין השתיים נדחה לאחר שהוספק במחצית (1:2 לק"ש בעקבות תנאי מזג האוויר). השתיים ישלימו את משחקן ב-9 בפברואר.
בסך הכול השתתפו בהגרלה 17 קבוצות: שמונה מליגת העל, שמונה מהלאומית (כולל קריית שמונה, שעדיין לא הבטיחה את מקומה) ואחת מליגה א' (צעירי כפר קנא, שגם היא לא הבטיחה את מקומה).
כזכור, מחזיקת הגביע מהעונה שעברה, בית"ר ירושלים, הודחה כבר בסיבוב ח' בידי הפועל באר-שבע, מה שאומר שתהיה מחזיקת גביע חדשה. המשחקים יתקיימו ב-29-27 בפברואר.

משחקי שמינית הגמר

הפועל אום אל פאחם - מכבי חיפה מכבי ת"א - מכבי יפו הפועל באר-שבע - עירוני טבריה הפועל חיפה - מכבי פ"ת מכבי נתניה -הפועל ירושלים הפועל נוף הגליל - הפועל ראשל"צ בני יהודה - הפועל פ"ת צעירי כפר קנא/ עירוני קריית שמונה - הפועל רמה"ש
פורסם לראשונה: 14:30, 29.01.24