אחרי שבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דחה את הערעור של שתי הקבוצות, הגישו הערב (רביעי) בית"ר ירושלים ומכבי חיפה ערעור נוסף, הפעם לבית הדין המחוזי, ובו הן מבקשות להשיב להן את נקודת הליגה שהופחתה ממאזנן בתחילת חודש שעבר. זאת, כשנכון למחזור ה-28, האלופה מדורגת במקום השני ונמצאת במרחק 7 נקודות מהמוליכה מכבי ת"א, והקבוצה של ברק יצחקי רחוקה רק שתי נקודות מהקו האדום ונמצאת בסכנת ירידה ממשית.
כזכור, הדיינים נועם ליובין וגיורא לנדאו החליטו להפחית נקודה נוספת ממאזנה של בית"ר ירושלים (5 סה"כ מתחילת העונה), בעקבות "התפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות", במהלך המשחק נגד מכבי חיפה. בנוסף, ספגה הקבוצה קנס של 49,500 שקל בגין הדלקת אמצעים פירוטכניים ביציע, השלכת אמצעים פירוטכניים לשדה המשחק והשלכת חפצים (מצתים) לשדה המשחק כולל, פגיעה בגבו של עוזר השופט.
2 צפייה בגלריה
אבוקות ביציע של אוהדי מכבי חיפה
אבוקות ביציע של אוהדי מכבי חיפה
הערעור יתקבל? אוהדי מכבי חיפה והאבוקות
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
עדיין בסכנת ירידה. אברמוב
(צילום: אלכס קולומויסקי)
גם מכבי חיפה התייצבה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לדיון בגין השלכת האבוקה למגרש במשחק נגד מכבי ת"א, והופעל נגדה עונש הפחתת נקודה על תנאי והיא נקנסה ב-61,500 שקל. השתיים, כאמור, הגישו ערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, אולם בדיון ב-25 במרץ הוא נדחה. עכשיו, כאמור, מבקשות הקבוצות את התערבות בית המשפט המחוזי. "כולנו תקווה כי הנקודה תוחזר והעונש יישאר מחוץ לתחום הספורטיבי", מסרו בבית"ר.

הפועל ת"א תתארח במושבה ללא אוהדיה

בעניין נוסף, בית הדין המשמעתי נתן תוקף גם להסכם הפשרה עם הפועל ת"א, והיא תיקנס בגין הדלקת 25 אבוקות ב-37,500 שקלים ותיאסר על אוהדיה רכישת כרטיסים למשחק החוץ הקרוב נגד מכבי פ"ת (שבת, המושבה, 20:00).