לאחר ארבעה ניצחונות רצופים תנסה מוליכת ליגת העל הפועל באר שבע להמשיך במומנטום הנהדר שלה, כשתתארח בשבת (20:00) אצל מכבי נתניה. מאמן הקבוצה רוני לוי והקפטן מיגל ויטור השתתפו במסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות.
"אנחנו מגיעים אחרי סדרה טובה מאוד של משחקים, רוצים להמשיך לנצח ולהיות טובים יותר", אמר לוי, "זה משחק חוץ קשה נגד יריבה שנראית לאחרונה נהדר. אנחנו נערכים בשיא הרצינות, עבדנו קשה כל השבוע כדי להגיע מוכנים. נתניה גמישה ומשנה מערכים. היא משחקת התקפי ושולחת הרבה שחקנים קדימה, נצטרך להיערך לזה".
3 צפייה בגלריה
רוני לוי, מיגל ויטור
רוני לוי, מיגל ויטור
רוני לוי
(צילום: הרצל יוסף)
לוי הוסיף: "מבחינתנו יש כמה פרמטרים לשפר, ואנחנו נשפר אותם. ניצחנו קבוצה מהמקום השני בליגה בפולין 0:4 וגם קבוצה בולגרית, אז אנחנו גם יודעים להבריק. יש גם משחקים שצריך לדעת לנצח בכוח. אני מאמין שנלך ונשתפר ואני דורש את זה מהשחקנים. אני שמח שיש מאיתנו ציפיות. כמאמן אני אף פעם לא מרוצה ותמיד שואף יותר".
"אני מלא מחמאות למועדונים שלי. אני גר בנתניה וגדלתי שם כשחקן. תמיד יש רגש ואמוציות כשאני נפגש עם נתניה", ציין לוי לקראת המפגש, "משריקת הפתיחה אני מתרכז בקבוצה שלי, ואחרי המשחק נישאר חברים".
על התחרות על ההרכב: "כמועדון גדול אנחנו שואפים לתחרות בסגל. כרגע יש תחרות טובה מאוד ולנו כצוות אימון יש יותר אופציות. העונה כל כך ארוכה ויהיו פציעות. יש מקום לכולם. טבעי שמי שפחות משחק קצת מאוכזב, אבל כשיקבל הזדמנות הוא יצטרך להוכיח שהוא צריך לשחק".
3 צפייה בגלריה
מיגל ויטור
מיגל ויטור
מיגל ויטור
(צילום: הרצל יוסף)
מיגל ויטור, שבשבוע שעבר נולדה בישראל בתו השלישית, סיפר בהתרגשות: "יש לי פחות שעות שינה אבל אנחנו שמחים מאוד. זאת הרגשה נהדרת". לקראת המשחק אמר הבלם: "ברור שיש לנו דברים להוכיח ואנחנו עובדים על הדרישות של המאמן. הוא מבקש שנאבד פחות כדורים ונשחק התקפי יותר. זה באמת נכון שכשיש כל כך הרבה שחקנים חדשים בהרכב לוקח זמן להתחבר. כרגע אנחנו עושים את זה עם ניצחונות, וזה טוב מאוד. אם נמשיך לנצח הקהל ימשיך להיות שמח, ואם גם נשתפר הוא ישמח עוד יותר".
לגבי היכולת האישית שלו הוא הוסיף: "כשאתה חוזר מפציעות הביטחון לא גבוה. עכשיו כבר שנה וחצי לא נפצעתי, וגם העובדה שהקבוצה בתקופה טובה עוזרת לי לביטחון. רוני נותן לנו הרבה רצינות ותשוקה. הוא דורש מאיתנו הרבה להיות בעמדות הנכונות בזמן הנכון. ברור שזה טוב שיש לנו הרבה שחקני הגנה שהם שחקני נבחרת, זה טוב לתחרות בקבוצה. כשאתה משחק עם שחקנים טובים אתה בעצמך משתפר".

"אנחנו מכבי נתניה, מאמין שנעשה תוצאה טובה"

"למרות ההפסד מול מכבי חיפה במשחק האחרון, אני יוצא מעודד", אמר בני לם במסיבת העיתונאים היום. "החצי השני שלנו במשחק היה די טוב, למרות שהייתה חסרה לנו רגל מסיימת, אבל הקו שלי ושל המועדון ימשיך".
3 צפייה בגלריה
בני לם מחייך בפתיחה
בני לם מחייך בפתיחה
"למרות ההפסד מול חיפה, אני יוצא מעודד". לם
(צילום: עוז מועלם)
"אני בטוח שגם האוהדים מרוצים מהקבוצה ואנחנו נבוא וניתן את ה-200 אחוז שלנו במשחק במוצאי שבת", המשיך המאמן. "נכון שמצפה לנו משחק קשה מול הפועל באר שבע שהיא קבוצה חזקה וטובה - על כל תפקיד יש להם שם שניים או שלושה שחקנים, אבל עדיין, אנחנו מכבי נתניה, אנחנו בבית שלנו ועם הקהל שלנו ואני מאמין שאנחנו נעשה תוצאה טובה".
לם הוסיף: "בשבועיים האחרונים מאז שהגעתי הקבוצה מתקדמת מיום ליום וממשחק למשחק ואנחנו נראה את זה גם במשחק בשבת. נשחק בקו שלי – משחק התקפי ושמח, ואני מקווה שהפעם תהיה לנו רגל מסיימת".
דני עמוס: "המשחק מול באר שבע הוא משחק חשוב לקבוצה ולשחקנים בצד המקצועי ובעיקר לקהל, שאני מקווה שיבוא, ימלא את האצטדיון וייתן לנו את הדחיפה שאנחנו צריכים כדי לבוא לשחק כדורגל מהנה והתקפי ושבסוף המשחק נוכל כולנו לחגוג על הדשא ביחד".