מ.ס אשדוד חגגה ניצחון חוץ ראשון על מכבי ת"א מאז 2004. ה-0:2 על הצהובים בבלומפילד שיפר במעט את מצבה של הקבוצה בתחתית ולמרות שהיא הדהימה את סגנית האלופה המקרטעת, לדברי אנשי המועדון לא מדובר בסנסציה. "אפשר להגיד על רן (בן שמעון) שהוא לא מביא קבלות עד עכשיו, אבל ידענו שאם יהיה לנו יתרון במשחק הזה זה יהיה הוא", החמיאו למאמן.
בן שמעון, בעזרת מערך שלושת הבלמים, הצליח להביך את המארחת פעם אחר פעם. רק בנס, ובשל קבלת החלטות רעה של שחקני ההתקפה שלו, התוצאה לא הייתה גבוהה יותר.
2 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(צילום: אורן אהרוני)
המאמן הגיב בסיום: "גם ב-11 נגד 11 שיחקנו יותר טוב ממכבי תל אביב. היו שני דברים שבלעדיהם היה בלתי אפשרי במצב שלנו לבוא לנצח בבלומפילד. הראשון, השחקנים שבתקופה הכי קשה נשארים מקצועניים והשני הייתה ההנהלה שנותנת את כל השקט".
את רוב המחמאות קיבלו שחקני ההגנה ובראשם המגן השמאלי, קני סייף, והבלם הצעיר גיל כהן שגדל במועדון. באשדוד יודעים שלמרות הניצחון, הדרך תמשיך להיות קשה במיוחד, שכן בשבוע הבא תגיע מכבי חיפה לאצטדיון הי"א ולאחר מכן תצא הקבוצה למשחק חוץ בבאר שבע.
2 צפייה בגלריה
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
(צילום: אורן אהרוני)
סייף הגיב: "הגענו בשביל לקחת שלוש נקודות ולנצח. זה נותן לנו פוש מאוד חשוב ויש לנו שני משחקים מאוד חשובים וקשים. התחלנו טוב את המסע ונקווה שנמשיך כך".