ביקור היסטורי בישראל. נבחרת הנוער של איחוד האמירויות, כולל ראשי המשלחת, הצוות המקצועי והשחקנים, נחתה היום (שישי) בנתב"ג ותפגוש את ישראל בטורניר הכנה. בשנה שעברה חתמו שתי ההתאחדויות על מזכר הבנות לגבי שיתוף פעולה שיכלול תחומים רבים בהם פיתוח תשתיות, טכנולוגיה, אחריות חברתית, שיפוט, קיום משחקי אימון וטורנירים בגילים השונים. כמו כן, סוכם כי הנבחרות הבוגרות גם ייפגשו.
אז עד שזה יקרה, הנוער של איחוד האמירויות יעשה את הספתח וישתתף החל מיום ראשון בטורניר החורף על שם גברי לוי ז"ל. הם יתמודדו מול החבורה של אופיר חיים באצטדיון בנתניה (17:00, הכניסה חופשית בהזמנת כרטיסים מראש). בטורניר החורף המסורתי ישתתפו גם גרמניה ורוסיה.
1 צפייה בגלריה
ביקור היסטורי. נבחרת הנוער של איחוד האמירויות בנתב"ג
ביקור היסטורי. נבחרת הנוער של איחוד האמירויות בנתב"ג
ביקור היסטורי. נבחרת הנוער של איחוד האמירויות בנתב"ג
(צילום: ההתאחדות לכדורגל)
יו"ר ההתאחדות אורן חסון אמר: "ההתאחדויות של גרמניה ורוסיה שותפות שנים רבות לפעילויות שונות, על המגרש ומחוצה לו, עם ההתאחדות הכדורגל שלנו. השנה, לראשונה אי פעם, תשתתף בטורניר נבחרת איחוד האמירויות, ואנחנו נרגשים במיוחד. לפני כשנה, בטקס מרגש, במעמד היסטורי בנוכחות נשיא פיפ”א ג'יאני אינפנטינו, חתמו ההתאחדות הישראלית ומקבילתה מאיחוד האמירויות על מזכר הבנות לשיתוף פעולה במגוון תחומים".
"ביום ראשון הקרוב, שנה לאחר החתימה, אתרגש לא פחות מאשר באותו רגע בדובאי בו יחד עם שותפי למסע, חברי ורעי, שייח ראשיד בין אחמד אל נועימי, כאשר החזון יקרום עור וגידים", המשיך חסון. "לא משנה איך יסתיים על כר הדשא המפגש בראשון הקרוב, התוצאה היא אחת - כולנו מנצחים!".