מכבי חיפה השיגה אתמול (שבת) ניצחון חשוב 1:3 על מ.ס אשדוד ועלתה, לפחות זמנית, למקום הראשון בטבלה. הירוקים, שפיגרו בפתיחה לאחר טעות קשה של שון גולדברג, ידעו להתעשת ולהפוך את התוצאה, הודות למשחק נהדר של מאוויס צ'יבוטה ופרנצדי פיירו שסיפקו שיתוף פעולה מרשים.
"השגנו ניצחון סופר חשוב ומשמעותי, כל משחק ליגה קשה ולא מובן מאליו", אמר שחקן במועדון. "אנחנו עם הפנים ליום רביעי - למשחק החשוב מאוד מול בנפיקה בצ'מפיונס".
3 צפייה בגלריה
דילן באטובינסקה
דילן באטובינסקה
לא צפוי להיות כשיר ביום רביעי. בטובינסיקה
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
פיירו חוגג
פיירו חוגג
פיירו חוגג. "גורם להגנות להרבה לחץ וכאב ראש"
(צילום: ראובן כהן)
אם יש משהו שהעיב מעט על החגיגות זו פציעתו של דילן בטובינסיקה, שנכנס כמחליף ואחרי 20 דקות בלבד על המגרש הרגיש מתיחה בשריר וביקש להתחלף. החשש הגדול הוא שהבלם יחמיץ את המשחק ברביעי (בסיומו יכולים הירוקים להבטיח כרטיס לליגה האירופית). בחיפה לא ממש אופטימיים ולא מתכוונים לסכן אותו או להחמיר את הפציעה.
במועדון מבינים שכל הפציעות האחרונות (דולב חזיזה ודניאל סונדגרן, למשל) הן כתוצאה מעומסים ובחיפה מחכים לפגרת המונדיאל בעוד שבועיים.
3 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
הספסרים חוגגים. אוהדי מכבי חיפה
(צילום: ראובן כהן)
בקבוצה שפעו מחמאות לפיירו וצ'יבוטה שהצטיינו אתמול בחלק ההתקפי, ולנטע לביא שבלט במשחק ההגנה: "צ'יבוטה ישב לא מעט זמן על הספסל וברגע שקיבל את הצ'אנס - הוכיח שיש לו מה לתרום. כל שחקן שמקבל את הצ'אנס מברק בכר צריך להוכיח שמגיע לו. פיירו הוא ללא ספק עוצמה בחלק הקדמי וגורם להגנות להרבה לחץ וכאב ראש. נטע? הוא הלב של הקבוצה".
כל הכרטיסים למשחק מול בנפיקה בסמי עופר אזלו כמובן מזמן ומי שחוגגים שוב אלה הספסרים. כרטיסים למשחק נמכרים אצל אותם ספסרים בסכומים מופרזים ומחירם מגיע אף ל-1,500 שקל.