בעלי עירוני קריית שמונה, איזי שרצקי, ידוע כמי שלא שומר דברים בבטן והיום (ראשון) יצא במתקפה חריפה נגד מאמנו, סלובודן דראפיץ'. "יש מאמנים שלא מבינים כדורגל, וסלובו הוא אחד מהם", אמר לתכנית "5 באוויר" בערוץ הספורט והוסיף: "למה הנכד שלי לא משחק? לא התערבתי פעם אחת. אני לא מבין את השיקולים שלו".
"הוא בכל מקרה לא יישאר במועדון", המשיך שרצקי, שקבוצתו מדורגת מתחת לקו האדום ובסכנת ירידה ללאומית. "יוסי אדרי המנכ"ל היה זה שהחזיר אותו, לא אני. ברור שהשחקנים אוהבים אותו, כל שחקן שלא פוגע משחק אצלו אז הם לא יאהבו אותו?".
1 צפייה בגלריה
שרצקי ודראפיץ'
שרצקי ודראפיץ'
שרצקי ודראפיץ'
(צילום: עוז מועלם)
שרצקי הנסער המשיך והוסיף: "הייתי בקשר עם שמעון אבוחצירה, הסוכן של דראפיץ', לפני המינוי ונאמר לי שהנכד שלי ישחק בכל משחק. אני לא מדבר עם המאמן מילה כי אם הנכד שלי יידע שאני מדבר איתו, אז הוא לא ידבר איתי. אני לא מתערב ולא מכריח אף אחד".
שרצקי לא נשאר חייב גם לניר ברקוביץ' שפוטר ואמר: "אם הייתי רוצה שאריאל שרצקי ישחק, הייתי אומר לניר ברקוביץ' שיש לו חוזה לעונה הבאה ואז הוא היה משחק בוודאות. ניר רצה חוזה לעונה הבאה והבטח שבכל מקרה הוא נשאר, גם אם יורדים ליגה".
"איל ברקוביץ' ישב איתי ואמר לי שניר והוא מאמינים גדולים באריאל שרצקי", סיכם שרצקי. "ניר התחיל לעבוד ואז אריאל לא שיחק. אני לא התערבתי בשום שלב ולא דרשתי שהוא ישחק. נתתי לו להחליט".