אחרי שכבשה את המקום הראשון בטבלת ליגת העל הודות לניצחונות על מכבי תל אביב (0:2) ומכבי חיפה (1:2), תנסה הפועל באר שבע להמשיך במומנטום שיצרה לפני פגרת הנבחרות ולנצח ביום ראשון (20:15) את מכבי פתח תקווה.
המאמן רוני לוי והקשר תומר יוספי התייחסו להתמודדות הצפויה במסיבת עיתונאים, בה נטלו חלק פעיל גם ילדי בית הספר "דקלים" לילדים בעלי צרכים מיוחדים שמשתפים פעולה עם המועדון במסגרת פרויקט "לב אדום". אל הסגל עשויים לחזור איתן טיבי ודור מיכה, שמחלימים מפציעות, ולעומתם שגיב יחזקאל ואריאל הרוש ייעדרו.
2 צפייה בגלריה
תומר יוספי
תומר יוספי
תומר יוספי
(צילום: אורן אהרוני)
"המשכיות חשובה לנו מאוד. עשינו שני ניצחונות טובים מאוד", אמר רוני לוי. "היינו במומנטום ורצינו להמשיך אבל מצד שני היה זמן לעבוד על מה שלא טוב ולתקן. אנחנו חייבים להמשיך לנצח ולא רוצים לאבד נקודות. מה שלקחנו נגד חיפה ותל אביב – לקחנו, ועכשיו אנחנו מסתכלים קדימה בצורה חיובית".
עוד אמר המאמן: "רוצים לעשות את העבודה הכי טובה ולנצח. כל משחק נגד כל יריבה הוא שונה. נצטרך לדעת להתמודד עם כל מיני סגנונות משחק ולעשות התאמות. נצטרך למצוא פתרונות נגד כל יריבה. פתח תקווה מסודרת ומאורגנת התקפית. הקבוצה שלנו מתנהגת למופת. אני מרוצה מההתנהגות הספורטיבית. מי שנכנס מחליף מול חיפה נכנס טוב מאוד. אנחנו גאים בזה. אני לא רואה בהם כמחליפים, כל אחד יכול להיות בהרכב. יש סגל טוב מאוד".
2 צפייה בגלריה
רוני לוי
רוני לוי
"מסתכלים קדימה בצורה חיובית". רוני לוי
(צילום: עוז מועלם)
יוספי, שהיה לו חלק משמעותי במהפך בסמי עופר: "ביאס אותי שיש פגרה. זה מאוד כיף להיות ברצף של משחקים וניצחונות והפגרה מוציאה מהקצב. אני שמח שעזרתי לקבוצה בחיפה ומקווה להמשיך לתרום לקבוצה. זה משחק מאוד חשוב להמשך. היו לנו שני משחקים טובים וחייבים להמשיך בזה ביום ראשון. גדלתי בבאר שבע ואני שמח שנשארתי, מעולם לא הייתה לי כוונה לעזוב. תחרות זה טוב לכולם. השאיפה שלי העונה לעשות מספרים גבוהים, בין אם זה גולים או בישולים. אני רוצה שזאת תהיה עונת הפריצה שלי".