מכבי חיפה ניצחה הערב (ראשון) 0:3 את הפועל חיפה בדרבי. אחרי התיקו מול בית"ר ירושלים, מכבי חיפה התאוששה עם ניצחון על פנאתינייקוס בליגה האירופית והערב עם ניצחון על היריבה העירונית.
המאמן מסאי דגו אמר בסיום: "ידענו שזה משחק שהוא מבחן, עשינו ניצחון גדול. זה ניצחון חשוב למועדון. לא משחק גדול שלנו מבחינת יכולת, אבל אני הכי שמח בעולם. העונה עוד ארוכה ויש עוד הרבה נקודות בקופה, אנחנו נמשיך להסתכל רק על עצמנו. אני לומד את הקבוצה לאט-לאט, השחקנים מאוד מכבדים אותי ואני אותם. אני ממשיך בדרך שלי. כל מה שאני עושה זה לטובת הקבוצה, בינתיים זה עובד".
1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו
מסאי דגו. מרוצה מניצחון
(צילום: גילי נחושתן)
דגו נשאל על רכש בינואר וענה: "אנחנו חייבים להביא כמה שחקנים בינואר כי הסגל מאוד קצר, נודיע כשיהיה מה להודיע. נטע לביא? ברגע שהוא יסגור, אני הראשון שאשמח. כשיהיה מה להודיע בקשר לרכש, אנחנו נודיע".
ליאור רפאלוב, שכבש צמד, אמר: "אני שמח שהצלחנו לנצח הערב. העונה עוד ארוכה מאוד, יש לנו סגל טוב וקבוצה טובה. אליפות? זאת המטרה בסוף העונה".
מאמן הפועל חיפה רוני לוי אמר: "מאוד מאוכזב. באנו ברצון לשחק התקפי, אבל זה לא הצליח. הרגשתי שאנחנו מסוגלים לנצח, הגענו לכמה מצבים ולא הצלחנו לנצל אותם. השער המהיר עשה את המשחק יותר קשה. אנחנו הולכים לשבוע קריטי מאוד. יהיה עומס על הרבה שחקנים. ננסה לתקן את מה שאפשר לקראת בני סכנין. פלייאוף עליון? נקווה מאוד. יש לנו שחקנים חיוביים, באימונים זה נראה טוב".