"מאבק האליפות לא משנה, היינו חייבים לסיים את העונה הזאת עם ניצחון אחד על מכבי חיפה", אמרו אתמול (שני) בהפועל באר-שבע לאחר הניצחון הדרמטי 1:2 על מכבי חיפה. מירב תשומת הלב הופנתה לתקרית המכוערת על כר הדשא בהשתתפות שחקנים ועובדים משתי הקבוצות, כשהעובדה שהקבוצה של אליניב ברדה צימקה את הפער מהפסגה לארבע נקודות בלבד די נעלמה מתחת לרדאר.
כשנותרו שלושה משחקים לסיום העונה, בבאר-שבע מקווים להלחיץ את הירוקים כמה שאפשר, בתקווה שאלה ימשיכו לאבד נקודות והפער ימשיך להצטמצם במחזור הקרוב, כשבאר-שבע תתארח אצל מ.ס אשדוד בעוד הקבוצה של ברק בכר תארח את מכבי ת"א - מולה היא מתקשה מאוד.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר-שבע מיגל ויטור עם איתן טיבי, אור בלוריאן
שחקן הפועל באר-שבע מיגל ויטור עם איתן טיבי, אור בלוריאן
שחקן הפועל באר-שבע מיגל ויטור עם איתן טיבי, אור בלוריאן
(צילום: עוז מועלם)
אליניב ברדה נאלץ בשבועות האחרונים לתמרן עם סגל קצר מאוד בעקבות לא מעט פציעות. שי אליאס, רותם חטואל, איאד אבו עביד, עדן שמיר ואביב סולומון נגרעו ממצבת השחקנים, והמצב צפוי להחמיר, ללא קשר לאירועי אמש.
מיגל ויטור, שאפי סולימנוב ושגיב יחקזאל לא ישחקו נגד אשדוד בשל צבירת כרטיסים צהובים והלדר תופס ייעדר מהמשחק נגד מכבי ת"א במחזור שלאחר מכן, לאחר שספג אתמול את הצהוב ה-12 שלו העונה. מעבר לכך, קיים חשש ששחקנים נוספים יורחקו על ידי בית הדין בשל חלקם בתקרית האלימה בסיום המשחק.
2 צפייה בגלריה
אנסה חוגג
אנסה חוגג
כבש את מרבית שעריו בפלייאוף העליון. אנסה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
יוג'ין אנסה, שכבש את שער השוויון של באר-שבע, סיים את המשחק פצוע, אך לא הוחלף משום שברדה כבר סיים עד אז את כל מכסת החילופים. אנסה כבש העונה חמישה שערים בלבד, אך שלושה מהם הובקעו בפלייאוף העליון והוא למעשה האיש החם בהתקפת קבוצתו בפלייאוף. חוזהו במועדון צפוי להסתיים בסיום העונה, ולא מן הנמנע שאם בקבוצה ירגישו שהם לא מוצאים שחקן התקפה זר טוב ממנו, יוחלט לנסות להשאירו.
מנגד, המניות של שאפי סולימנוב בירידה. אם אכן יועמד לדין בשל חלקו במהומה אמש ויספוג שוב עונש הרחקה ממושך, אחרי שכבר החמיץ העונה ארבעה משחקים בשל הרחקה, הקבוצה עשויה לרדת מהאופציה לרכוש אותו מקרסנודאר. נכון לעכשיו הודיעה באר-שבע לרוסים שהיא לא מוכנה לשלם את הסכום שעליו סוכם מראש - 800 אלף אירו בנוסף ל-200 אלף ששולמו עליו כדמי השאלה.