"הנבחרת שתרד בשבת הקרובה מהדשא בהאמפדן פארק כשהיא במקום השני תבטיח כמעט בוודאות את המקום שלה בפלייאוף המונדיאל", כך אמר וילי רוטנשטיינר לשחקני נבחרת ישראל לקראת ההתמודדות מול סקוטלנד בסוף השבוע. "ולכן המשמעות היא שאנחנו חייבים לנצח הפעם בגלזגו, זו המטרה שלנו ואנחנו נעמוד בה".
מתברר כי עוד לפני שלושת המשחקים האחרונים של הנבחרת, המאמן האוסטרי צייר לעצמו תרחיש שהציג מאוחר יותר לאנשי ההתאחדות, אליו הצליח להוביל את הנבחרת, הקרב על המקום השני מול סקוטלנד. רוטנשטיינר דיבר על ניצחון באיי פארו ולנצח את אוסטריה בבית, מה שקצת שיבש לו את התוכניות היה הניצחון של סקוטלנד במשחק החוץ באוסטריה, מה שכאמור מחייב את ישראל לנצח בגלזגו.
2 צפייה בגלריה
נאתכו ורוטנשטיינר
נאתכו ורוטנשטיינר
דירבן את השחקנים. רוטנשטיינר
(צילום: ראובן שוורץ)
בנבחרת מודעים לטירוף הסקוטי לקראת המשחק. אחרי ההעפלה ליורו והתיקו 0:0 בוומבלי נגד אנגליה במהלך האליפות, ולכן 52 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם בשבת הקרובה באצטדיון. "אין לנו חשש מהאצטדיון, היציעים די רחוקים מהמגרש, משהו כמו אצטדיון רמת גן, ועם כל הכבוד זה לא קהל טורקי, יווני או סרבי", אמרו בנבחרת.
אחרי המתקפה של מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון על התנהלות הנבחרת בעניינו של הבלם עידן נחמיאס, שקיים כבר שלושה אימונים מלאים במדים הלאומיים, בנבחרת הציגו גרסה שונה לגמרי: רוטנשטיינר העיד כי שוחח עם ברק יצחקי וכי רופא הנבחרת שוחח עם המקביל שלו במכבי ת"א.
"כנראה שמישהו במכבי לחוץ או שלא מעדכנים אותו בשיחות", עקצו את ואן לוון, שטען כי לא נערכה שיחה עם יצחקי או בין אנשי הצוותים הרפואיים.
2 צפייה בגלריה
עידן נחמיאס חוגג, צ'ארון שרי מאוכזב
עידן נחמיאס חוגג, צ'ארון שרי מאוכזב
ערך כבר מספר אימונים בנבחרת. נחמיאס
(צילום: עוז מועלם)
הנבחרת תקיים הערב (רביעי) אימון נוסף תחת הקור הסקוטי העז, אליו יצטרפו גדי קינדה, שבשל בעיות בירוקרטיות עדיין לא הצטרף למחנה הנבחרת וכנראה שגם שון וייסמן יגיע לאימון אחרי שסבל מכאבי בטן.
מבחינת רוטנשטיינר תשעה שחקנים כבר בטוחים בהרכב (מרציאנו, ביטון, דסה, מנחם, פרץ, נאתכו, סולומון, דאבור וזהבי), השניים הנוספים קשורים להתלבטות בחוליה האחורית. עופרי ארד זוכה ליתרון למרות כושרו הלקוי בתקופה האחרונה, אך אם פרץ יעלה כבלם, דן גלזר יפתח כקשר אחורי, כשאחד מבין אדי גוטליב וג'ואל אבו חנא ישלים את ההרכב.