לאחר פיטוריו של בני לם, מכבי פ"ת הודיעה היום (חמישי) כי רן קוז'וך מונה למאמן הקבוצה עד תום העונה. קוז'וך החל את העונה במכבי נתניה ופוטר ממנה לפני קצת פחות משבועיים, כאשר מי שהחליף אותו היה גיא צרפתי. בהודעה רשמית מטעם מכבי פ"ת נכתב כי "אנו בטוחים כי רן יביא עימו רוח חדשה ויוציא את הקבוצה לדרך חדשה".
כזכור, קוז'וך החליף את לם גם בעונה שעברה, כאשר האחרון פוטר ממכבי נתניה, וקוז'וך - שהיה עוזרו - קודם ומונה למאמן ראשי עד תום העונה. הוא הוביל את הצהובים-שחורים מהתחתית לפלייאוף העליון, לזכייה בגביע הטוטו וגם לגמר גביע המדינה, אך תחתיו היא העונה ניצחה בסך הכל פעמיים העונה לעומת חמישה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו.
1 צפייה בגלריה
קוז'וך
קוז'וך
חתם במכבי פ"ת עד תום העונה. קוז'וך
(צילום: יאיר שגיא )
מכבי פ"ת פתחה את העונה בצורה לא רעה, עם שני ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו בחמשת המחזורים הראשונים, כאשר אחד מהניצחונות היה על האלופה מכבי חיפה (2:3). עם זאת בתקופה האחרונה הקבוצה נקלעה למשבר שהביא לזעזוע בדמות פיטוריו של לם, שהוביל את הקבוצה בחזרה לליגת העל לאחר עונה אחת בלאומית.
בתום 14 מחזורים הצליחה מכבי פ"ת לצבור 15 נקודות, והיא במקום ה-9 בטבלה, כשהיא מחזיקה בההגנה הגרועה ביותר בליגה לאחר שספגה עד כה 27 שערי חובה.