מכבי חיפה חזרה אתמול (ראשון) לפסגת ליגת העל, אבל זה לא הלך פשוט. הירוקים גירדו 0:1 ביתי מול הפועל חדרה משער של גדי קינדה, במשחק די אמוציונלי, כשבסיומו באו בטענות קשות לשופט יגאל פריד, שאפשר "משחק ברוטלי" של היריבה ממול, לדבריהם.
"עלי מוחמד קיבל מכה חזקה בצלעות, אני מקווה מאוד שזה לא חמור. גם דניאל סונדגרן בחוץ בגלל זה. שון גולדברג ספג 'פצצה' בקרסול שהוא היה פצוע בו. אני מקווה שהם יהיו כשירים לחמישי, אם לא אז לפחות לראשון נגד בני ריינה", הסביר המאמן מסאי דגו.
2 צפייה בגלריה
גדי קינדה
גדי קינדה
קינדה, אחרי שער הניצחון
(צילום: גיל נחושתן)
גורם במועדון הוסיף: "השופטים צריכים לשמור על השחקנים שלנו. סבלנו מלא מעט פציעות, חבלות ומכות מהיריבים שלנו, וזה כבר מוגזם".
בחיפה מבינים שאי אפשר תמיד לייצר "קונצרטים" של שערים - כמו במחזור הליגה האחרון מול אשדוד, למשל. מבחינת הירוקים עיקר החשיבות זה הניצחון. "בשורה התחתונה, יש משחקים שרואים את היופי של הקבוצה ויש משחקים שרואים את האופי הנהדר שלה", הוסיפו בחיפה. "ספק אם יש קבוצה באירופה ששיחקה 28 משחקים ב-100 ימים".
2 צפייה בגלריה
מכבי חיפה הפועל חדרה
מכבי חיפה הפועל חדרה
בחיפה התלוננו על משחק ברוטלי
(צילום: גיל נחושתן)
הירוקים ימריאו מחר לבודפשט לקראת המשחק הראשון מבין שניים מול פיורנטינה בשמינית גמר הקונרפנס-ליג. חיפה "תארח" את המשחק הראשון בחמישי, כאשר אלפי אוהדים בירוק צפויים ללוות את הקבוצה. הגומלין שבוע לאחר מכן עשוי להיערך ללא קהל כלל.