אחד מבעלי הפועל תל אביב, בועז תושב, אישר הבוקר (שישי) את חשיפת ynet לפיה נפגש לאחרונה בניו-יורק עם איש עסקים יהודי-אמריקאי משוק ההון על מנת לבחון את הצטרפותו לבעלות על המועדון.
תושב טען כי בפגישה שלו בארה"ב עם אותו איש עסקים הוא הציע לו להפוך לבעלים הדומיננטי במועדון, מה שיחייב אותו במקרה שכזה להשקיע בכל עונה ארבעה מיליון דולר.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם סלים טועמה
שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם סלים טועמה
בקרוב בעלים חדש? שחקני הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
תושב, אחיינו של מאיר תושב המחזיק ב-37.5 אחוז מהבעלות על המועדון, אף שיתף בשיחות סגורות כי ישנו איש עסקים אמריקאי נוסף, שגם עימו הוא מקיים מהלך מתקדם יותר ואף חתם לו לאחרונה על הסכם סודיות.
"המטרה שהוא ייכנס בינואר כשותף של 25 אחוז ובסיום העונה הוא כבר ירכוש את כל המועדון", חשף תושב לגבי המגעים המתקדמים מול אותו איש עסקים והמתווה. "אנחנו את החלק שלנו נעביר ללא תמורה".
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
לפחות 22 אלף אוהדים צפויים להגיע לבלומפילד. אוהדי הפועל תל אביב
(צילום: עוז מועלם)
בצל המגעים לרכישת המועדון, בהפועל נערכים לקראת המשחק בשני הקרוב נגד בית"ר ירושלים, כשההערכות הן כי לפחות 22 אלף אוהדים יגיעו לבלומפילד. אוהדי ביתר רכשו עד כה 5,500 כרטיסים, כשהכרטיסים לשער 11-10 כבר אזלו ולכן נפתחה מכירה לשער 13, שאחרי הורדת החציצה יוכלו להיכנס אליו עוד 2,600 אוהדים של האורחת. הפועל מכרו עד כה, מעבר למנויים, 2,300 כרטיסים.
מי שייעדרו מהמשחק הם לוסיו הפצוע ושי אליאס המורחק.