מכבי חיפה הודחה הערב (שלישי) מגביע המדינה בשלב רבע הגמר אחרי הפסד 2:1 למכבי נתניה בסמי עופר (נתניה ניצחה 3:4 בסיכום שני המשחקים). האלופה תסגור שבע שנים בלי זכייה במפעל המשני. אחרי 1:1 בתום 90 הדקות, פטריק טוומאסי כבש בהארכה ונתן לנתניה את הכרטיס לחצי הגמר בצורה הכי דרמטית שיכולה להיות.
"מאוד מאכזב וכואב, הפסדנו לקבוצה מצוינת. נהיה עצובים 24 שעות ונתכונן לדרבי מול הפועל חיפה ביום שני", אמר מאמן הירוקים ברק בכר בסיום, "היה משחק גביע טיפוסי עם שתי קבוצות טובות. ניסינו לנצח, לא הצלחנו. צריך להמשיך קדימה".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
ברק בכר
(צילום: עוז מועלם )
"בדקות הטובות שהיו לנו לא הצלחנו לעלות ליתרון", המשיך בכר, "ברור שזה כואב להיות מודחים מהגביע. הגיע לנתניה לנצח. נסיק את המסקנות. הדברים לא הלכו כמו שרצינו" על עומר אצילי: "אצילי בתקופה פחות טובה, אנחנו תומכים בו והוא ייתן לנו עוד הרבה. ננסה לזכות באליפות ולשמח את הקהל".
מאמן מכבי נתניה רן קוז'וק היה נרגש: "תודה לבורא עולם על הרגע שחווינו היום. אני חושב שלנצח פה את מכבי חיפה זה אומר הכל, שברנו תקרת זכוכית. היה לנו ברור לאורך כל המשחק שצריך להישאר מרוכזים. ידענו שאנחנו שווים ניצחון כל המשחק. הייתה תחושה שננצח. הדרך עוד ארוכה לזכייה בגביע".