גבי קניקובסקי עשוי לשחק במכבי תל אביב בעונה הקרובה. סגנית האלופה הגיעה לסיכום עם מכבי נתניה על צירופו של הקשר.
בין הצדדים סוכם כי אם קניקובסקי לא ימצא קבוצה בחו"ל עד תום מועד ההעברות (31 באוגוסט) תתבצע עסקת טרייד שתוביל אותו למכבי תל אביב. השחקן, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בנתניה, מעדיף לעבור לחו"ל, אבל עד לתום מועד ההעברות נותרו רק מספר ימים ובשל התנהלו בימים האחרונים מגעים להעברתו לקריית שלום.
2 צפייה בגלריה
גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי
(צילום: ראובן שוורץ)
קניקובסקי (24) מכיר היטב את המועדון הצהוב. הוא החל אמנם את דרכו במחלקת הנוער של הפועל רעננה, אבל עבר בהמשך לצהובים ובאוקטובר 2016 ערך את הופעתו היחידה בקבוצה הבוגרת בגביע הטוטו בהפסד 3:1 לבני יהודה.
בהמשך שיחק קניקובסקי בהפועל פתח תקווה ובהפועל עכו ובשלוש השנים האחרונות לבש את מדי מכבי נתניה. את העונה שעברה הוא סיים עם 9 שערים ו-9 בישולים ב-32 משחקים.
נראה כי היחסים בין מנכ"ל מכבי נתניה ניב גולדשטיין לשדרה הניהולית והמקצועית במכבי ת"א הכריעו כי במקרה שהשחקן לא יעבור לחו"ל הוא יצטרף לסגנית האלופה. כל זאת זאת למרות שהפועל באר שבע התעניינה בו גם היא והציעה עבורו 1.2 מיליון אירו. בשיחות שניהלה אלונה ברקת עם עם נציגי מכבי נתניה ביומיים האחרונים נאמר לה שהעסקה עם מכבי תל אביב כבר סוכמה עקרונית.
2 צפייה בגלריה
פארפה גויאגון
פארפה גויאגון
עשוי לעשות את הדרך ההפוכה. פארפה גויאגון
(צילום: אורן אהרוני)
בנתניה ידרשו מעבר לסכום הכספי גם שחקנים שיעברו ממכבי תל אביב. במועדון היו רוצים לראות את עדן קארצב, אולם במכבי שללו זאת בשלב הזה והזכירו את שמותיהם של פארפה גויאגון ובר כהן.
במכבי מתכוננים לקראת משחק בגומלין מול שחטאר קרגאנדי בבלומפילד, בו תנסה הקבוצה לעלות לשלב הבתים בליגה האזורית. אם הקבוצה תעשה זאת, היא אמורה לקבל סכום שיגיע ל-12 מיליון שקל.