בהפועל תל אביב חגגו את העלייה לחצי גמר גביע הטוטו, אחרי ה-1:2 על הפועל ירושלים, ויקבלו מענק על סך חצי מיליון שקלים. לצד החגיגות, בקבוצה ביקרו את השופטת ספיר ברמן, מכיוון שלא שרקה לפנדל ברור אחרי הכשלה על אופק ביטון ברחבה במחצית השנייה, וכן על כך שלא הרחיקה את אחמד שלאוג'ה אחרי עבירה קשה. גם גורמים באיגוד השופטים הודו כי השופטת הייתה צריכה לשרוק לפנדל והציגה יכולת פושרת למדי.
"כל מפגש הוא מבחן כוח מבחינתנו", אמר ניר קלינגר לאחר הניצחון. לקראת המפגש מול מכבי חיפה בשלב הבא, הוסיף המאמן: "נאתגר את עצמנו מול קבוצה שיש לה סגל מושלם, ננסה לעשות את הכל".
2 צפייה בגלריה
השופטת ספיר ברמן
השופטת ספיר ברמן
השופטת ספיר ברמן
(צילום: עוז מועלם)
עוד אמר קלינגר: "היכולת השתפרה לעומת המשחקים האחרונים. יצרנו הרבה מצבים וחבל שלא היינו מדויקים בפעולה האחרונה, אבל זה עוד יגיע. תחילת עונה וזה הגיוני. יש מה לשפר ואנחנו בדרך הנכונה".
במועדון הבהירו כי הסגל לקראת העונה הבאה סגור, כשהשמועות על אפשרות שעומרי אלטמן נמצא שוב על הפרק לא מציאותיות. בהפועל ת"א כבר לא נמצאים בקשר עם הקפטן לשעבר, והוא יחתום בקבוצה אחרת.
2 צפייה בגלריה
הפועל תל אביב
הפועל תל אביב
החגיגות של שחקני הפועל תל אביב
(צילום: עוז מועלם)
האדומים עדיין לא רוצים להסיק מסקנות מוקדמות, אבל ישנו חוסר שביעות רצון מהכושר של לוסיו. במקביל, יש פליאה במועדון על ההחלטה של קלינגר לספסל את אושר דוידה.
עידן ורד, שבישל את השער הראשון ופספס שער בטוח, אמר: "כבר התרגלתי לאדום. אנחנו כמועדון רוצים להיות הישגיים ולנסות להשיג כמה שיותר בכל המפעלים". שלומי אזולאי אמר: "הפועל ירושלים הגיעו לשחק פתוח, וזה שיחק לטובתנו. מכבי חיפה זה לא משחק קל, אבל נגיע מוכנים ונעשה תוצאה טובה".
סלים טועמה ומאמני הכושר של הפועל ת"א ידריכו את הקבוצה בששת משחקי הליגה הראשונים של העונה, אחרי הרחקת ניר קלינגר בעקבות אירועי גמר הגביע בעונה הקודמת.